خبرگزاری کار ایران

در راستای طرح جهانی لبیک یا علی النقی(ع)؛

مسابقه جهانی انتشار تصاویر لبیک یانقی(ع) در وبلاگ ها

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۴۸

وبلاگ نویسان می توانند با باز انتشار تصاویر لبیک یا امام علی النقی(ع) که در سایت یا نقی(ع) www. yanaghi. com موجود است، در این مسابقه شرکت کنند.

ایلنا: مدیر مسئول سایت یا نقی(ع)http: / / www. yanaghi. com /گفت: در راستای طرح جهانی لبیک یا امام علی النقی(ع)، مسابقه جهانی انتشار تصاویر لبیک یانقی(ع) در وبلاگ ها برگزار می شود.

حمیدرضا ناطقی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص علت ایجاد وب سایت اینترنتی یا نقی(ع) در فضای مجازی، اظهار داشت: بعد از جسارت ها، اهانت ها و توهین هایی که در چند سال گذشته در فضای مجازی و دنیای اینترنت به امام دهم شیعیان امام علی النقی(ع) صورت گرفت، تصمیم به راه اندازی این سایت گرفتیم.

وی افزود: اگر چه برخی خیال می کنند، به خاطر توهین های شاهین نجفی خواننده جاهل و معاند، به امام علی النقی(ع)، اقدام به راه اندازی این سایت کردیم، اما حقیقت امر این است که ما به این مسئله خیلی کار نداشتیم، بلکه به خاطر حجم گسترده اهانت های دشمنان اهل بیت به امام هادی(ع) که چند سالی است در فضای مجازی شدت گرفته، اقدام به راه اندازی این سایت کردیم، تا افرادی که عشق و ارادتی به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و به ویژه امام علی النقی(ع) دارند، تصاویر خود را در حالی که نوشته(لبیک یا امام علی النقی(ع) - جانم فدایت) را در دست دارند، به سایتhttp: / / www. yanaghi. com /ارسال کنند و با شرکت در طرح جهانی لبیک یا امام علی النقی(ع)، تصاویرشان در این سایت منتشر شود.

مدیر مسئول سایت یا نقی(ع) در خصوص دستاوردهای طرح جهانی لبیک یا امام علی النقی(ع) از آغاز فعالیت تا کنون، گفت: تا قبل از تاریخ ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۲ که طرح جهانی لبیک یا امام علی النقی(ع) و کار وب سایت یا نقی(ع) شروع شود، اگر نام " نقی " در سایت های جستجوگر اینترنت مثل گوگل جستجو می شد، تصاویر نامربوط و اهانت کننده ای به ساحت امام هادی(ع) مشاهده می شد اما بعد از شروع طرح جهانی لبیک یا امام علی النقی(ع)، تا حدودی با این تصاویر مقابله شده و تصاویر دوست داران اهل بیت(ع) و لبیک یا امام علی النقی(ع) که در این طرح جهانی شرکت کرده اند، جایگزین آن ها شده است اما هنوز این مسئله به طور کامل برطرف نشده و وجود دارد.

ناطقی با بیان این که ما به تنهایی و با یک سایت، توانایی مقابله با هجمه صدها سایت ضد شیعی و اهانت کننده به امام هادی(ع) را نداریم، خاطرنشان کرد: به منظور مقابله کامل با بی حرمتی و اهانت ها به ساحت مقدس امام علی النقی(ع)، تصمیم به برگزاری مسابقه جهانی انتشار تصاویر لبیک یانقی(ع) در وبلاگ ها گرفتیم تا تصاویر این وبلاگ ها نیز در مقابله با دشمنان اهل بیت(ع) کارساز شوند.

وی در تشریح بیشتر این مسابقه گفت: هر کسی در هر نقطه ای از جهان می تواند با راه اندازی یک وبلاگ، تصاویر سایت یانقی(ع) را در وبلاگ خود، با کلید واژه و نام یا نقی(ع) باز نشر کرده و ضمن شرکت در طرح جهانی لبیک یا علی النقی(ع) در این مسابقه شرکت کند.

مدیر مسئول وب سایت یا نقی(ع) خاطرنشان کرد: در حال حاضر ثبت نام برای شرکت در مسابقه جهانی انتشار تصاویر لبیک یا علی النقی(ع) در وبلاگ ها، در سایت یا نقی(ع) انجام می شود و تعدادی از کاربران فضای مجازی هم در آن ثبت نام کرده اند.

ناطقی گفت: ثبت نام در مسابقه جهانی انتشار تصاویر لبیک یا علی النقی(ع) در وبلاگ ها، تا روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ماه رمضان ادامه خواهد داشت و از آن روز تا یک روز مانده به عید سعید فطر، هیئت داوران، وبلاگ های برتر را شناسایی و در نهایت در روز عید سعید فطر، به وبلاگ های برتر جوایز در نظر گرفته شده که ۵۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی و ۵ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی باشد به عنوان تبرک اهداء خواهد شد.

وی یادآور شد: هدف ما از انجام مسابقه جهانی انتشار تصاویر لبیک یا امام علی النقی(ع) در وبلاگ های مختلف این است که اگر فردی از هر گوشه جهان نام " نقی(ع) " را در موتورهای جستجوگر اینترنت مثل گوگل جستجو کرد، با تصاویر موهن و نامربوط مواجه نشود؛ در حقیقت ما به دنبال آن هستیم تا وبلاگ دوستداران اهل بیت(ع) بازوان اجرایی سایت یا نقی(ع) باشند.

مدیر مسئول سایت یا نقی(ع) خاطرنشان کرد: خوشبختانه از ابتدای شروع طرح جهانی لبیک یا امام علی النقی(ع) و آغاز به کار سایت یانقی(ع)، افراد مختلفی از قشرهای مختلف مردم، مسئولین سیاسی، ورشکاران، هنرمندان، هیئات مذهبی و…، با ارسال تصاویر خود همراه با دست نوشته(لبیک یا امام علی النقی(ع) – جانم فدایت) به سایت یا نقی(ع)، در این طرح جهانی شرکت کرده اند.

ناطقی افزود: همچنین افرادی از ۱۹ کشور جهان، تصاویر خود همراه با متن(لبیک یا امام علی النقی(ع) – جانم فدایت) را به سایت یانقی(ع)http: / / www. yanaghi. com /ارسال کرده و در این طرح جهانی شرکت کرده اند.

وی در پایان گفت: بازدید از وب سایت طرح جهانی لبیک یا علی النقی(ع) روز به روز افزایش پیدا می کند به گونه ای که در حال حاضر کمترین بازدید روزانه ما ۵۰ هزار بازدید است و حتی این آمار در سالروز شهادت امام هادی(ع) به ۲۷۰ هزار بازدید رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز