خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

در مدیریت شهری می‌توان از فقه نهایت استفاده را برد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۴۷

قم باید در عرصه مدیریت شهری پیشگام باشد / در گسترش سبک زندگی اسلامی بکوشیم.

ایلنا: نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در موضوع مدیریت شهری می‌توان از فقه نهایت استفاده را ببریم و قم باید در این عرصه پیشگام باشد.

به گزارش ایلنا، ولی الله بیاتی در جلسه مشترک شهردار قم با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اذعان داشت: فقه اسلامی موضوع مهمی است که می‌توان از قدرت و توان آن در رفع مشکلات تلاش کرد.

وی اظهار کرد: در موضوع مدیریت شهری می‌توان از فقه نهایت استفاده را ببریم و قم باید در این عرصه پیشگام باشد.

بیاتی یادآور شد: شهرداری قم اقدامات خوبی را در زمینه گسترش مدیریت اسلامی و الگوسازی در این خصوص انجام داده که می‌تواند در جهان اسلام تاثیرگذار باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت: موضوع سبک زندگی اسلامی امری است که باید در آن تلاش شود و دستگاه ‌های فرهنگی و نهادهای اجتماعی مانند شهرداری می‌تواند در این عرصه نقش داشته باشند.

وی گفت: گسترش معماری اسلامی موضوعی است که نمی‌توان از آن غافل بود و شورای اسلامی شهر قم این آمادگی را دارد که با همکاری شهرداری در این زمینه گام‌های مهمی را بردارد.

بیاتی بیان داشت: باید شیوه‌هایی که می‌توان عملیاتی کرد را تبیین و برجسته کنیم و با ارائه آنها به جامعه در گسترش سبک زندگی اسلامی بکوشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز