خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

عدم ارتباط صحیح با مردم به هیچ عنوان قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۳۹

مجموعه شهرداری باید با مردم بهترین ارتباط و برخورد را داشته باشند / مسائل فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که اثر گذار باشد.

ایلنا: شهردار قم گفت: مجموعه شهرداری باید با مردم بهترین ارتباط و برخورد را داشته باشند و عدم ارتباط صحیح با مردم به هیچ عنوان قابل قبول نیست و برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری در جلسه معاونت خدمات شهری و امور اجتماعی عنوان داشت: این معاونت از اهمیت بسیاری برخوردار است و از این رو باید همه تلاش و همت آنها برای خدمات رسانی بیشتر به مردم باشد.

وی گفت: از این مجموعه امور فرهنگی و اجتماعی را مجزا کردیم تا به تفکیک هم بتوانند اقدامات انجام داده و به مطالبات مردم پاسخ دهند.

شهردار قم گفت: امور فرهنگی باید فرهنگ سازی کند و از سوی دیگر امور اجتماعی نیز به مطالبه‌گری پرداخته تا بتوانیم در گسترش فرهنگ شهروندی تلاش داشته باشیم.

دلبری با اشاره به موضوع فرهنگی گفت: مسائل فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که اثر گذار باشد و این اثرگذاری زمانی موثر خواهد بود که بر مباحثاجتماعی اثرگذاری داشته باشد.

وی تاکید کرد: قطعا با انجام کارهای فرهنگی معضلات اجتماعی پایان می‌یابد و می‌توانیم آن زمان اثرگذاری اجتماعی نیز داشته باشیم.

شهردار قم تصریح کرد: برای پایان دادن به معضلات اجتماعی نباید طرح‌های بگیر و ببند به راه بیندازیم بلکه باید با طرح‌های فرهنگی ریشه‌ای کارها را به اتمام برسانیم.

دلبری با بیان اینکه باید مسئولان نواحی شهرداری فعالانه اقدام کنند گفت: مسئول ناحیه باید هر روز در حوزه استحفاظی خود پیاده قدم زده تا همه مشکلات را برطرف سازد.

وی عنوان داشت: باید مجموعه شهرداری با مردم بهترین ارتباط و برخورد را داشته باشند و عدم ارتباط صحیح با مردم به هیچ عنوان قابل قبول نیست و برخورد می‌شود.

شهردار قم گفت: با برخورد صحیح و درست می‌توانیم کاهش مشکلات فرهنگی و اجتماعی را شاهد بوده و رضایت همشهریان را نیز در بر داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز