خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم:

دومین ایستگاه ویژه VIP اتوبوس در قم راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۲۶

این ایستگاه در ابعاد ۱۲ در ۲.۵ متر در میدان جانبازان مستقر می‌شود / قسمت خواهران و برادران این ایستگاه‌ها مجزا است.

ایلنا: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی دومین ایستگاه ویژه تجمعی مسافرVIP در میدان جانبازان قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید امراللهی با اشاره به ایستگاه ویژه تجمعی مسافرVIP اظهار کرد: دومین ایستگاه تجمعی با توجه به اهمیت و ضرورت گسترش کمی و کیفی حمل و نقل عمومی در سطح شهر و ایجاد رفاه نسبی شهروندان در میدان جانبازان راه‌‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه به منظور استفاده و گرایش مردم به استفاده از اتوبوس بر اساس تاکیدات مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفته که در ابعاد ۱۲ در ۲.۵ متر در میدان جانبازان مستقر می‌شود زیرا این میدان یکی از ایستگاه‌های با تقاضای فراوان محسوب می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان این که ایستگاه مذکور با مشارکت بخش خصوصی احداثشده است، گفت: از مزایای این ایستگاه می‌توان به سیستم سرمایش و گرمایش در محیط محصور، کفپوش، سقف کاذب ضد حریق، ال سی دی، اینترنت وای فا، تلفن عمومی مرتبط با ۱۳۷ و صندوق پستی می‌توان اشاره کرد.

وی عنوان داشت: صندلی‌هایی در ایستگاه تجمعی تعبیه شده و قسمت خواهران و برادران این ایستگاه‌ها مجزا است.

امراللهی تصریح کرد: در نظر داریم نسبت به احداثو بهره‌ برداری تعدادی ایستگاه مشابه در نقاط دیگر شهر اقدام شود تا خدمتی به همشهریان و استفاده‌کنندگان از حمل و نقل عمومی باشد.

وی از افراد حقیقی و حقوقی که تمایل به مشارکت در احداثایستگاه‌های مذکور دارند، دعوت کرد تا برای گذراندن مراحل به سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم واقع در بلوار شهید خداکرم مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز