خبرگزاری کار ایران

موانع پیشرفت سرمایه گذاری در قم در گفت وگو با بختیاری:

شهرداری قم از نگاه تأمین درآمدهای کوتاه مدت خارج شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۸۳

شهرداری قم نگاه بلندمدتی به بحثسرمایه گذاری در پروژه های شهری قم داشته باشد / فرایندهای سرمایه گذاری در مجموعه شهرداری قم تسهیل شود تا سرمایه گذار با اطمینان خاطر در پروژه های شهرداری ورود پیدا کند.

ایلنا: رئیس کمیسیون برنامه - بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم با بیان این که شهرداری قم باید با رویکرد بلند مدت به سرمایه گذاری در قم نگاه کرده و از نگاه بدست آوردن و تامین درآمدهای کوتاه مدت خارج شود، گفت: باید فرایندهای سرمایه گذاری در مجموعه شهرداری تسهیل شود و همچنین سرمایه گذار با اطمینان خاطر در پروژه های شهرداری ورود پیدا کند این ها همه نیازمند این است که شهرداری با اقداماتی مناسب و اطمینان ساز این مسائل را حل کند.

حسن بختیاری رئیس کمیسیون برنامه - بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی پیرامون موانع رشد و توسعه سرمایه گذاری در شهر قم به ویژه در پروژه های عمرانی اظهار داشت: می توانیم بگوییم سرمایه گذاری در شهرداری قم یک بخش جدید است و خیلی از پروتکل ها و آیین نامه های مربوط به آن نهایی نشده است.

وی افزود: سرعتی که ما در بخش های دیگر شهرداری شاهد آن هستیم، در بخش سرمایه گذاری اجرا نمیشود و بنظرم قوانین مربوط به سرمایه گذاری باید با دقت بیشتری اجرا شود.

رئیس کمیسیون برنامه - بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم با بیان این که هنوز پکیج های سرمایه گذاری در شهرداری قم به صورت جدی تهیه و تدوین نشده است، گفت: همه این عوامل باعثمی شود آن طور که باید و شاید، حوزه سرمایه گذاری به نقطه مشخص و هدف گذاری خودش در سطح شهر قم نرسد.

بختیاری با بیان این که عوامل مختلفی برای عدم پیشرفت سرمایه گذاری در شهر قم مؤثر هستند، گفت: مجموعه سرمایه گذاری در قم، با تشکیل معاونت سرمایه گذاری در شهرداری قم، آرام آرام در این فرآیندها ورود کرده، پکیج های سرمایه گذاری را آماده می کند و فرآیندها را مشخص میکند.

وی با بیان این که امیدواری ما این است که در آینده نزدیک بتوانیم موانع سرمایه گذاری در مجموعه شهرداری قم مرتفع شود، در خصوص راهکارهای موجود در این خصوص، گفت: شهرداری قم بایستی با یک رویکرد بلند مدت به سرمایه گذاری در قم نگاه کند و از نگاه بدست آوردن و تامین درآمدهای کوتاه مدت خارج شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان گفت: باید فرایندهای سرمایه گذاری در مجموعه شهرداری تسهیل شود و همچنین سرمایه گذار با اطمینان خاطر در پروژه های شهرداری ورود پیدا کند این ها همه نیازمند این است که شهرداری با اقداماتی مناسب و اطمینان ساز این مسائل را حل کند.

آرش ایزدان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز