خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

روزانه ۱۶هزار نفر از بی آر تی قم استفاده می‌کنند / مسیر دوم خط تندرو راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۷۲

خط اول بی آر تی قم مورد استقبال قرار گرفته است / این مسیر به طول ۱۳ کیلومتر طراحی شده که در آن ۲۲ دستگاه اتوبوس خدمات رسانی می‌کنند / زمان اجرای فاز دوم، از نظر مدیریت شهری شش ماهه اول امسال است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از استفاده روزانه ۱۶ هزار نفر از مسیر تندرو اتوبوس خبر داد و گفت: مسیر دوم خط تندرو نیز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سعید امرالهی با اشاره به موضوع راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس در قم اظهار داشت: مسیر خط اول از میدان بهشت معصومیه تا شهر قائم راه‌اندازی شد که مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

وی بیان داشت: مسیر اول ابتدا از میدان صنعت بود اما به دلیل درخواست‌های مکرر شهروندان ابتدای مسیر از مقابل بهشت معصومه(س) طراحی شد تا بتوان خدمات مطلوب‌تری را ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: مسیر اول حد فاصل میدان بهشت معصومه(س)، میدان زین الدین، میدان امام خمینی، میدان سعیدی، میدان مطهری، سه راه بازار، خیابان شهید دل آذر تا شهر قائم به ارائه خدمت می‌پردازد.

امرالهی گفت: این مسیر به طول ۱۳ کیلومتر طراحی شده که در آن ۲۲ دستگاه اتوبوس خدمات رسانی می‌کنند و روزانه ۱۶ هزار نفر از این اتوبوس‌ها استفاده می‌کنند.

وی از راه‌اندازی خط دوم مسیر اتوبوس تندرو در قم خبر داد و اظهار داشت: این مسیر بر اساس کارهای مطالعاتی در دست پیگیری است که کلیات آن نیز در شورای ترافیک استان به تصویب رسیده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در خصوص مسیر خط دو خاطر نشان کرد: ابتدای این مسیر از پل فرهنگ در خیابان ۱۹دی است و پس از عبور از میدان جهاد، چهارراه بازار، خیابان‌های ارم، شهدا، بلوار امین و ۴۵ متری صدوق به میدان مفید می‌رسد.

امرالهی در خصوص زمان اجرای این طرح گفت: زمان اجرای فاز دوم، از نظر مدیریت شهری شش ماهه اول امسال است، اما باید دیگر دستگاه‌ها و نهادها و همچنین مردم هم همکاری لازم را داشته و نظر بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز