خبرگزاری کار ایران

با حضور اقشار مختلف؛

جشن بزرگ میلاد امام علی(ع) در ماهان تندیس قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۰۴

حجت الاسلام کرمی در این جشن سخنرانی کرد / از دو ورزشکار، یک عکاس ورزشی و مدیرعامل سابق باشگاه صبای قم در این مراسم تجلیل شد / در این مراسم به قید قرعه جوایزی به حضار داده شد.

ایلنا: جشن بزرگ میلاد امام علی(ع) با حضور جمعی از اصحاب رسانه و ورزشکاران استان قم به همراه خانواده های آنان، همچنین برخی از مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم، در تالار مجتمع توریستی ماهان تندیس قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم برزگ جشن میلاد امام علی(ع)، سه شنبه شب همزمان با شام میلاد امیرالمؤمنین(ع)، به همت خانه مطبوعات استان قم، سرپرستی روزنامه ابتکار در قم، سرپرستی خبرگزاری موج در قم، مجتمع توریستی ماهان تندیس، شرکت لوسی، مؤسسه مالی و اعتباری کوثر استان قم و شرکت کانون تبلیغاتی ارغوان سبز، در تالار مجتمع توریستی ماهان تندیس قم برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین کرمی از اساتید حوزه و دانشگاه و عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم بود که پیرامون شخصیت امام علی(ع) و الگوی حکومت داری امیرالمؤمنین(ع) سخنرانی کرد.

در این مراسم که با برنامه های متنوعی چون اجرای موسیقی پاپ توسط علیرضا کیان و همچنین اجرای موسیقی سنتی توسط یک گروه فرهنگی و هنری همراه بود، از محمد رضا کشوری فرد مدیر عامل سابق باشگاه صبای قم، امیر حسامی نژاد عکاس ورزشی استان قم و محمد هادی وشنوه، نوجوان ژیمیناستیک کار قمی با اهداء جوایز و لوح تقدیر، تجلیل شد.

در پایان این مراسم، به قید قرعه از میان تمام حاضران، جوایز ویژه نقدی و غیر نقدی اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز