خبرگزاری کار ایران

به همت خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد استان قم صورت گرفت؛

بازدید اصحاب رسانه قم از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۷۰

در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب، نشست تخصصی قم شناسی با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مسئولان استان قم برگزار شد.

ایلنا: جمعی از اصحاب رسانه قم به همراه جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، بازدید جمعی از اصحاب رسانه و جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، روز گذشته سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۳ و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و خانه مطبوعات این استان انجام شد.

اگرچه حضور اصحاب رسانه قم در برنامه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کمرنگ تر از سال های قبل بود، اما خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ایلنا حضور پررنگی داشتند.

در این برنامه یک روزه، علاوه بر بازدید اصحاب رسانه و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از بخش های مختلف نمایشگاه بین المللی کتاب و خرید کتاب های مورد نیاز، نشستی تخصصی تحت عنوان " قم شناسی "، به همت بنیاد قم پژوهی قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، در غرفه ویژه اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی قم در بخش سرای اهل قلم نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار شد که در آن سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی معاون سیاسی - امنیتی استاندار قم و رئیس بنیاد قم پژوهی، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدپناه مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همچنین دو تن از کارشناسان ادبیات در رابطه با گویش قمی، به ایراد سخن پرداختند.

در حاشیه برگزاری نشست تخصصی قم پژوهی، کمک هزینه خرید کتاب در قالب بن کتاب به اصحاب رسانه استان قم ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز