خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم:

همایش " اقتصاد مقاومتی از منظر دین " با حضور محسن رضایی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۲۴

این همایش پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن همایش‌های شهرداری قم با قرائت پیام آیت‌الله جوادی آملی و سخنرانی محسن رضایی و آیت‌الله حسینی بوشهری برگزار می شود.

ایلنا: مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری نخستین نشست همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در هجدهم اردیبهشت سال جاری در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی حاجی رضا از برگزاری نخستین نشست «همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین» خبر داد و اظهار کرد: این نشست پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب و با همکاری مشترک دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، حوزه علمیه و مدیریت شهری شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمان کنونی جمهوری اسلامی در حوزه‌های اقتصادی خود، با مسائل یا مفاهیمی مواجه است که به هیچ عنوان تاکنون در عرصه‌ عمل و تجارب بشری مشابه و ما به ‌ازای واقعی نداشته است، تصریح کرد: با این اوصاف، خود انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری، ابتکار، نظریه‌پردازی و الگوسازی در این عرصه‌های جدید اقتصادی است.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: دبیرخانه دائمی همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین با همکاری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهرداری قم راه اندازی شد و بر اساس آن نسبت به بررسی مصادیق اقتصاد مقاومتی و شرایط آن برنامه ریزی شده و اقدام می گردد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که در شرایط فشار، تحریم، دشمنی‌ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تعیین‌کننده رشد و شکوفایی کشور باشد، تصریح کرد: همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» نیز برای بررسی راهکارهای مناسب در همین راستا برگزار می‌شود.

حاجی رضا خاطرنشان کرد: نخستین نشست این همایش پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود که قرائت پیام آیت‌الله جوادی آملی و سخنرانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشحیص مصلحت نظام و آیت‌الله حسینی بوشهری از جمله برنامه‌های این نشست است.

وی خاطرنشان کرد: همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» در آبان ماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز