خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم خبر داد:

روابط عمومی استانداری قم در زمینه خبر و اطلاع رسانی رتبه ۵ کشوری را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۸۹

روابط عمومی استانداری قم با مجموع ۶۲ امتیاز در بین ۳۱ استان کشور این رتبه را کسب کرده است / روابط عمومی استانداری قم در بهمن ۹۲، رتبه ۲۲ را کسب کرده بود.

ایلنا: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: این اداره کل در بررسی عملکرد خبری و اطلاع رسانی اسفند ماه سال گذشته روابط عمومی استانداری های سراسر کشور، موفق به کسب رتبه پنجم گردید.

به گزارش ایلنا، سید رضا طباطبایی با اشاره به ارزیابی ماهیانه عملکرد روابط عمومی استانداری ها از سوی مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور اظهار داشت: روابط عمومی استانداری قم در ارزیابی اسفند ماه این مرکز با یک جهش چشمگیر و صعود هفده پله ای، به رتبه پنجم کشور دست یافت.

وی با بیان این که روابط عمومی استانداری قم با مجموع ۶۲ امتیاز در بین ۳۱ استان کشور این رتبه را کسب کرده است، تصریح کرد: در اسفند ۹۲ تعداد ۹۰ خبر، دو نماهنگ و گزارش تصویری و یک آلبوم عکس موضوعی از سوی این اداره کل به وزارت کشور ارسال شده بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای بهبود و ارتقای شاخص های ارتباطات و اطلاع رسانی در استان، گفت: تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت های موجود و ایجاد یک تعامل دو سویه مثبت و مؤثر با تمامی مراکز و دست اندرکاران امر اطلاع رسانی و ارتباطات استان و کشور، قم را به یکی از استان های برتر و شاخص در این زمینه تبدیل نماییم.

طباطبایی با تقدیر از همکاری های سازنده و خوب رسانه های ارتباط جمعی در انعکاس اخبار و رویدادهای استان، به پیگیری ها و تعامل تاثیرگذار مدیران و کارشناسان مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در این زمینه اشاره کرد و افزود: استانداری قم در سال اقتصاد و فرهنگ عزم خود را برای تحقق برنامه های اقتصادی دولت و توسعه و پیشرفت همه جانبه استان جزم کرده و در این راه بیش از همیشه نیازمند یاری، همراهی و مساعدت آحاد مردم، مسؤلان، نخبگان و به ویژه رسانه ها می باشد.

گفتنی است روابط عمومی استانداری قم در بهمن ۹۲، رتبه ۲۲ را کسب کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز