خبرگزاری کار ایران

عکاس: مصطفی معراجی

گزارش تصویری اهداء شاخه گل به کارگران بیمارستان امام رضا(ع) قم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۲۸۰

در این برنامه، شوکت عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و دبیر اجرایی خانه کارگر قم، وحید وزیری راد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، داوود علیمحمدی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم و… حضور داشتند.

ایلنا: به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی کار و کارگر، در اقدامی نمادین توسط خانه کارگر و تشکل های کارگری استان قم، هزار شاخه گل تقدیم به کارگران خدماتی بیمارستان امام رضا(ع) و بیماران کارگر بستری در این بیمارستان شد.

به گزارش ایلنا، در برنامه تقدیر از کارگران بیمارستان امام رضا(ع) قم و عیادت از کارگران بیمار بستری در این بیمارستان، اکبر شوکت عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و دبیر اجرایی خانه کارگر قم، وحید وزیری راد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، داوود علیمحمدی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم، نمایندگان تشکل های مختلف کارگری و نمایندگان بسیج کارگری استان قم حضور داشتند.

خاطرنشان می شود بیمارستان امام رضا(ع) قم وابسته به سازمان تأمین اجتماعی بوده و افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی که اکثریت آنان را کارگران تشکیل می دهند، می توانند از خدمات این بیمارستان، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای و به صورت کاملا رایگان استفاده کنند.

در ادامه عکس های مصطفی معراجی عکاس خبرگزاری ایلنا در استان قم، از بازدید تشکل های کارگری استان قم از بیمارستان امام رضا(ع) و تقدیر از کارگران این بیمارستان را مشاهده نمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز