خبرگزاری کار ایران

به همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم؛

مجموعه ورزشی ساحلی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۲۳

این مجموعه برای انجام تمرین‌های ورزشی فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و هند بال ساحلی راه اندازی شده / این مجموعه ورزشی برای نخستین بار در استان قم ایجاد شده است.

ایلنا: مجموعه ورزشی ساحلی به همت شهرداری قم و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در حاشیه ایستگاه شماره ۱۲ آتش نشانی واقع در منطقه جمکران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی ساحلی که در ایستگاه شماره ۱۲ آتش‌نشانی راه اندازی شده است، اظهار داشت: این مجموعه به همت شهرداری قم و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برای انجام تمرین‌های ورزشی فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و هند بال ساحلی راه اندازی شده است.

وی افزود: فاز نخست این مجموعه ورزشی امروز افتتاح شده است ولی به دلیل فضای مناسبی که دارد، در همین ابتدای امر چند تیم باشگاهی درخواست کرده اند که در این فضا حضور یابند و تمرین داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، مساحت این مجموعه ورزشی را هزار مترمربع ذکر کرد و گفت: این زمین یک زمین قانونی است که برای فوتبال و والیبال ساحلی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این زمین پیش از این آسفالت بود که برای تبدیل شدن به فضای ساحلی باید از این فرم خارج می‌شد به همین دلیل آسفالت‌های زمین برداشته شد و خاک مخصوص در این فضا جایگزین شد.

جعفری اضافه کرد: این مجموعه ورزشی برای نخستین بار در استان قم ایجاد شده است و امروز فاز نخست آن افتتاح شد و با عنایت مسئولان و ورزش دوستان فاز دوم این پروژه نیز که شامل احداثرخت کن، سرویس‌های بهداشتی و… است تا چندی دیگر احداثو مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تجهیز این مجموعه ورزشی برای ورزش‌های یاد شده ابراز کرد: این مجموعه به همت شهرداری قم تجهیز شده است و فضایی مناسب را برای ورزش‌های ساحلی به وجود آورده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی از ایستگاه شماره ۱۲ آتش نشانی مستقل است و با درب مخصوصی از منطقه عملیاتی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز