خبرگزاری کار ایران

محسن شنوفی در گفت وگو با ایلنا:

ماهان تندیس قم مدعی اول قهرمانی فوتسال امید کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۶۷

تقریبا ۹۰ درصد از بازیکنان را در دور برگشت رقابت ها حفظ می کنیم / نماینده قم در گروه دوم لیگ برتر، با تیم های میلاد تنکابن، ماکو جوان، مشهد الرضا مشهد، میلاد تنکابن، فرش آرا مشهد و زاگرس خوزستان هم گروه است.

ایلنا: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم، مقتدرانه و با ۶ پیروزی پیاپی در دور رفت لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور، به کار خود پایان داد.

محسن شنوفی مربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در رابطه با این بازی ها، اظهار داشت: بازی های خوبی را در دور رفت لیگ برتر به نمایش گذاشتیم و امیدواریم در دور برگشت هم مانند دور رفت، تمامی بازی ها را با توکل به خدا و برای برد به میدان برویم.

وی با بیان این که ماهان تندیس قم مدعی اول قهرمانی فوتسال امید کشور است، افزود: با توجه به شناختی که از بازیکنان و کادر فنی تیم داریم، بجز صعود در دور برگشت، امید زیادی به قهرمانی در رقابت های این دوره از لیگ امید باشگاه های کشور داریم.

بازیکن سابق تیم ارم کیش و تیم ملی امید در رابطه با تغییرات بازیکنان در دور برگشت گفت: تقریبا ۹۰ درصد از بازیکنان را حفظ می کنیم مگر اینکه بازیکنی با استعداد از جوانان استان پیدا شود که در دور برگشت بتواند به صعود و قهرمانی ما کمک کند؛ همچنین اگر مصدومیت مهدی زاهدی تمام شود به احتمال فراوان او نیز به تیم اضافه خواهد شد.

خاطرنشان می شود فوتسالیست های امید ماهان تندیس قم در گروه دوم لیگ برتر، با تیم های میلاد تنکابن، ماکو جوان، مشهد الرضا مشهد، میلاد تنکابن، فرش آرا مشهد و زاگرس خوزستان هم گروه هستند.

لازم به ذکر است تیم های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور در ۲ گروه کار خود را در دور برگشت ادامه می دهند که مجموع امتیاز ها در مرحله رفت و برگشت، تکلیف ۲ تیم صعود کننده از هرگروه را به مرحله پایانی مشخص می کند.

دور برگشت بازی ها در مشهد مقدس برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز