خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛

هشدارهای فرمانده نیروی انتظامی قم در خصوص چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۷۵

با خودروهایی که ایجاد مزاحمت کرده و خانواده ای درون آن باشد، همان جا برخورد نمی شود، بلکه شماره پلاک خودرو یادداشت و در اولین فرصت و با پیداکردن آدرس صاحب خودرو، بازداشت خواهد شد.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی استان قم، ضمن دادن هشدارهای پلیسی در خصوص چهارشنبه آخر سال، گفت: تمام خودروهایی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به ایجاد بی نظمی در سطح شهر کنند، توقیف و به پارکینگ انتقال خواهند یافت یا این که شماره های شان یادداشت خواهد شد؛ ممکن است به این صورت عمل کنیم که اگردیدیم خودرویی ایجاد مزاحمت و بی نظمی می کند و خانواده ای درون آن هستند، همان جا با او برخورد نشود، بلکه شماره پلاک او یادداشت شده و در اولین فرصت با پیدا کردن آدرس صاحب خودرو، بازداشت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سردار مجتبایی، ظهر امروز و در آستانه فرارسیدن چهارشنبه آخر سال، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از نگاه پلیس، چهارشنبه آخر سال، یک موضوع اجتماعی است و ما سعی می کنیم با این نگاه وارد این موضوع شویم.

وی افزود: البته اگر افرادی بخواهند قصد دیگری داشته و با ایجاد سر و صدای نامتعارف، فضا را به سمت امنیتی و انتظامی شدن بکشانند، طبیعی است که پلیس طبق پیش بینی های صورت گرفته، برخورد لازم را انجام خواهد داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم، خاطرنشان کرد: اگر در محلات، کارهای جزئی به مناسبت چهارشنبه آخر سال انجام شود، بنای جلوگیری از آن ها را نداریم، چون پلیس هیچ وقت مقابل مردم نیست، اما اگر کسانی بخواهند مزاحمت هایی برای مردم ایجاد کنند، پلیس توانایی برخورد با آنان را دارد.

وی گفت: البته برای جلوگیری از حوادثناگوار چهارشنبه آخر سال، اقدامات پیش دستانه ای داشتیم که از جمله آن ها نصب بنرهای مختلف در سطح شهر و انجام مصاحبه های مختلف با رسانه ها بوده است، تا بتوانیم در زمینه آگاه سازی عمومی گام برداریم.

سردار مجتبایی افزود: در خصوص پیشگیری از حوادثناگوار چهارشنبه آخر سال، تا کنون ۱۴ نفر دستگیر و ۴ باب مغازه نیز پلمپ شده اند که ۲ میلیون و ۱۰۲ هزار، انواع مواد محترقه در آن ها کشف شده است و این آمار خوبی برای پلیس در زمینه کشف این مواد است.

وی خاطرنشان کرد: برای کنترل فضای چهارشنبه آخر سال، از ظرفیت هایی مثل بسیج و آمران به معروف نیز استفاده کرده و در ۷۰ نقطه از سطح شهر استقرار خواهیم یافت.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم، در خصوص افرادی که در چهارشنبه آخر سال دستگیر می شوند و این که آیا در زمان عید نوروز نیز در بازداشت خواهند بود یا خیر، گفت: افراد دستگیر شده به دو مکان از پیش تعیین شده انتقال خواهند یافت و قطعا بسته به نوع جرمی که مرتکب شده اند، با آن ها برخورد خواهد شد؛ البته برخورد اولیه پلیس این است که اجتماع مدار برخورد کند.

وی گفت: تمام خودروهایی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به ایجاد بی نظمی در سطح شهر کنند، توقیف و به پارکینگ انتقال خواهند یافت یا این که شماره های شان یادداشت خواهد شد؛ ممکن است به این صورت عمل کنیم که اگردیدیم خودرویی که ایجاد مزاحمت و بی نظمی می کند و خانواده ای درون آن هستند، همان جا با او برخورد نشود، بلکه شماره پلاک او یادداشت شده و در اولین فرصت با پیدا کردن آدرس صاحب خودرو، بازداشت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز