خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قم:

توسعه فضای سبز شهر قم مطلوب بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۹۵۵

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: توسعه مطلوب فضای سبز قم یکی از افتخارات مدیریت شهری طی سال‌های گذشته است که آرامش خوبی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا از قم، ابوالقاسم مقیمی با کاشت نهال و شرکت در هفتمین دوره پویش «درخت دوستی بنشانیم»، ضمن گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی، اظهار کرد: فضای سبز قم یکی از افتخارات مدیریت شهری طی سال‌های گذشته است که آرامش خوبی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: پرداختن به فضای سبز و درختان باروری که جدای از سایه و زیبایی می‌تواند لحظه‌های شیرین را برای شهروندان فراهم کند، از کارهای خوب شهرداری قم است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در توضیح پویش درخت دوستی بنشانیم عنوان کرد: هرسال با پویش «درخت دوستی بنشانیم» شهرداری قم به استقبال بهار و کاشت درختان در محیط‌های شهری می‌رود و این پویش را به‌منظور ایجاد فضای سبز شهری و دعوت شهروندان به پرداختن به فضای سبز دنبال می‌کند.

وی‌ ادامه داد: این پویش به‌صورت ملی چند سالی است با مرکزیت شهر قم و برگزاری مسابقات مختلف شکل می‌گیرد.

مقیمی تصریح کرد: با استفاده از روش‌های بهتر برای مصرف و صرفه‌جویی آب و همچنین جداسازی منشأ آب از آب‌های دورریز و پساب که شهرداری تأکید بسیاری به آن دارد، می‌توانیم مصرف آب را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
صادق چهرقانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز