خبرگزاری کار ایران

شهردار قم اعلام کرد؛

رویکرد شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم(ص)

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۳

مهندسی فروش یک حرفه تخصصی است / پیگیر فروش مغازه‌های میدان بزرگ امام خمینی خواهیم بود / تدوین «ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» ضرورت دارد / در شورای راهبری شهرداری، در حال تدوین حقوق شهروندی هستیم.

ایلنا: شهردار قم رویکرد شهرداری در بلوار پیامبر اعظم را توسعه فضاهای سبز، فرهنگی و آموزشی دانست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد دلبری در چهل و سومین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، با بیان این که مهندسی فروش یک حرفه تخصصی است، اظهار داشت: این حرفه چند سالی است ایجاد شده و مجموعه‌هایی که می‌خواهند برای املاک و اموال و دارایی‌هایشان ارزش افزوده ایجاد کنند با این شرکت‌ها که تخصصشان در این زمینه است قرار داد می بندند.

وی مهندسی فروش مغازه‌های میدان بزرگ امام خمینی(ره) را مورد اشاره قرار داد و گفت: این موضوع را به عنوان یک نیاز در شهر می بینیم که با تصویب شورای شهر پیگیر مراحل انجام آن خواهیم بود.

شهردار قم در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به ضرورت تدوین «ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» طراحی بوستان‌های موضوعی «باغ‌موزه‌ها» را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: رویکرد ما در بلوار پیامبر اعظم(ص) توسعه فضای سبز، فرهنگی و آموزشی است که هزینه ساخت این قسمت‌ها بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه مراکزی برای احداثمجموعه هایی در بلوار پیامبر اعظم(ص) اعلام آمادگی کردند، یادآور شد: این مجموعه ها با نظارت، طراحی و موضوع مورد نظر ما مورد بهره‌برداری قرار می گیرد و نگه‌داری از فضای محوطه هم با مراکزی احداثکننده است.

دلبری افزود: اگر این اتفاق بیفتد قطعاً شکل‌گیری بلوار پیامبر اعظم(ص) با فضای سبز و معماری مورد نظر ما، با سرعت بیشتری انجام می‌شود و ارزش افزوده زمین‌های تجارتی و اقامتی در این بلوار زودتر از موعد صورت می‌گیرد.

شهردار قم در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته حقوق شهروندی در شهرداری قم تاکید کرد: در حال حاضر در شورای راهبری شهرداری، در حال تدوین حقوق شهروندی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اجازه تفویض برخی از اختیارات شورا تاکید کرد و اظهار داشت: هیچ‌کدام از این تفویض‌ها نافی مسئولیت من نیست.

دلبری تفویض ها را در راستای ارائه خدمات سریعتر به مردم دانست و خاطرنشان کرد: اکثر این تفویض‌ها برای سرعت‌کار انجام شده است و نباید جلوی این کار گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز