خبرگزاری کار ایران

از سوی شهردار دستجرد انجام شد؛

تقدیر از محمد آسیادار بعنوان یک مسئول روابط عمومی موفق در استان قم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۶۶۵

همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، حسین طالعی شهردار دستجرد، از محمد آسیادار بعنوان یک مسئول روابط عمومی موفق در استان قم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه که بنام روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است، حسین طالعی شهردار دستجرد، از محمد آسیادار مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری دستجرد، بعنوان یک مسئول روابط عمومی موفق در استان قم تجلیل کرد.

حسین طالعی شهردار دستجرد، ضمن اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به محمد آسیادار بمناسبت روز روابط عمومی ها، گفت: از مهمترین ارکان هر اداره و سازمانی روابط عمومی آن اداره و سازمان است و بی دلیل نیست که روابط عمومی را به پیشانی هر سازمان و اداره تشبیه کرده اند.

شهردار دستجرد افزود: یک روابط عمومی موفق می تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت یک اداره و سازمان داشته باشد و بالعکس یک روابط عمومی ناموفق، می تواند پاشنه آشیل یک اداره باشد؛ روابط عمومی است که دستاوردها و زحمات کل یک اداره و سازمان را انعکاس می دهد و باعث موفقیت های بعدی می شود و اگر این انعکاس عملکردها نباشد، شاید موفقیت ها تداوم نداشته باشد.

طالعی افزود: آقای آسیادار مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری دستجرد، بعنوان یکی از زحمت کش ترین افراد این اداره است و با عملکرد خوب، سالیان سال در این جایگاه باقی مانده و امروز بعنوان یکی از پرسابقه ترین روابط عمومی ها در کل استان قم باشد.

شهردار دستجرد اضافه کرد: لازم بود که بمناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی ها، از تلاش ها و پیگیری های مختلف آقای محمد آسیادار بعنوان مسئول روابط عمومی شهرداری دستجرد تقدیر کنیم.

شهرستان دستجرد بعنوان قطب گردشگری استان قم شناخته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز