خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم خبر داد؛

چهار میلیون مراجعه به مراکز طرف قراداد تامین اجتماعی قم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۹

این تعداد مراجعه تنها در نه ماه نخست سال جاری و به ۷۳۶ مرکز درمانی طرف قرارداد بوده است / سهم سازمان برای درمان بیمه شدگان، بیش از۵۵۳ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال شده است / ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی قم بیش از ۶۷ درصد می باشد.

ایلنا: در نه ماهه نخست امسال، بیمه شدگان تامین اجتماعی نزدیک به چهار میلیون بار به ۷۳۶ مرکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی قم مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، داوود علیمحمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در جمع خبرنگاران، با اشاره به خدمات درمانی به بیمه شدگان در بخش غیر مستقیم، اظهار داشت: سهم سازمان تامین اجتماعی در نه ماهه نخست امسال برای درمان مراجعه بیمه شدگان به مراکز طرف قرارداد، بیش از۵۵۳ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به ارائه خدمت به بیماران خاص و ویژه تحت پوشش تامین اجتماعی شامل MS، شیمی درمانی و همچنین پیوندی، سهم سازمان از هزینه های درمانی آنها در نه ماهه نخست امسال را بالغ بر۵۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

دکتر علیمحمدی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان قم در بخش درمان مستقیم در هشت ماهه نخست امسال در سه مرکز درمانی و یک بیمارستان ملکی پاسخگوی نیاز بیش از یک ملیون و ۱۵۴ هزار بار مراجعه بوده است که از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر از خدمت بستری وجراحی بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(علیه السلام) به طور رایگان بهره مند شده اند.

مدیر درمان استان قم در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی قم بیش از ۶۷ درصد می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز