خبرگزاری کار ایران

با انجام مراسم قرآن خوانی؛

سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور کارگران قم برگزار شد +تصاویر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۸۹۱

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با حضور کارگران صنوف مختلف استان قم، در محل کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پنجشنبه شب و با حضور کارگران صنوف مختلف استان قم، و برخی شخصیت های استانی از جمله عباس شیرمحمدی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، سرهنگ پاسدار علی والایی صمد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم، تقی نصیری رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان قم، عباس شیری رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم، احمد شاهسوند معاون خانه کارگر استان قم، مهدی قربانی کرم، مدیرکل بنیادعلوی استان قم، بیت الله کریمی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف استان قم و ...، در محل کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان قم برگزار شد.

در این مراسم پس از ختم قرآن کریم توسط کارگران حاضر در مراسم گرامیداشت سردار دلها، مدیحه سرایی و نوحه خوانی بمناسبت سالگرد وفات حضرت ام البنین(س) برگزار شد و در ادامه سخنرانان این مراسم به ایراد نقطه نظرات خود پیراموس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

در پایان این مراسم غذای تبرکی بمناسبت سالگرد وفات حضرت ام البنین(س) از طرف بنیاد علوی استان قم، به کارگران حاضر در مراسم تقدیم شد.

*برگزاری مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی خواسته جامعه کارگری قم بود

عباس شیری رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیتی محبوب در بین تمام اقشار جامعه است و حتی می توان گفت که محبوبیت ایشان فرامرزی و بین المللی است.

سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور کارگران قم برگزار شد +تصاویر

رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم افزود: برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، خواسته بسیاری از جامعه کارگری استان قم بود و ما هم بعنوان مسئول تشکلات کارگری استان قم، وظیفه خود دیدیم که برای این مهم اقدام کرده و مراسمی را برگزار کنیم.

شیری اضافه کرد: سردار سلیمانی در چند سخنرانی خود تصریح کرده بودند که من مدتی کارگر بنا بودم و از این جهت ما افتخار می کنیم که یکی از محبوبترین شخصیت های جهان، با افتخار تمام از شغل کارگری یاد می کند و درآمد آن را با برکت می داند.

سخنگوی جامعه کارگری استان قم افزود: امیدواریم مسئولان کشور منش سردار سلیمانی را سرلوحه کاری خود قرار دهند و بدانند اگر راه و روش ایشان که به فرموده مقام معظم رهبری یک مکتب است را سرلوحه کارشان قرار دهند، مردم عملکردشان را می بینند و محبوب مردم خواهند شد.

*دشمن بدنبال حمایت از زنان ایران نیست

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار علی والایی صمد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم، ضمن گرامیداشت یادو خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، و تشکر از جامعه کارگری استان قم بابت برگزاری این مراسم گرامیداشت ، اظهار داشت: بفرموده مقام معظم رهبری، منش و کردار سردار سلیمانی یک  مکتب است و ما باید این مکتب را سرلوحه کاری خودمان قرار دهیم.

سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور کارگران قم برگزار شد +تصاویر

وی با بیان این که اخلاص شهید حاج قاسم سلیمانی، رمز اصلی محبوبیت و جاودانگی او بود، گفت: هر کسی برای خدا کار کند، در دل و ذهن مردم ماندگار خواهد شد.

والایی صمد با بیان این که امنیت امروز کشور را و حتی جهان اسلام را مدیون خون همه شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و حاج قاسم سلیمانی هستیم، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با شکست مفتضحانه در تمام نقشه های خودبرعلیه جمهوری اسلامی مستأصل شده است و لکن تمام ظرفیت و عده و عده خود را تجهیز و به میدان فرستاده حضرت آقا فرمودند که یک جنگ ترکیبی تمام عیار در تمام سطوح و بویژه جنگ شناختی و رسانه ای راه اندازی نموده که فقط راه مقابله با آن جهاد تبیین در تمام سطوح و عرصه ها خواهد بود.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر کشور، ۴۸ کشور دنیا تمام امکانات مادی و معنوی خود را برای شکست جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند اما به لطف خداوند، به مدد و درایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و با پشتیبانی همه جانبه ملت همیشه در صحنه و نیروهای جان برکف،  نظامی و انتظامی ، توطئه دشمنان نقش بر آب شد.

سرهنگ والایی خاطرنشان کرد: سفارتخانه ۳۸ کشور درایران در اغتشاشات اخیر در اختیار اغتشاشگران بود و حتی برخی عوامل سفارتخانه ها   در اغتشاشات اخیر دستگیر شده اند.

وی با بیان این که ایران اسلامی کشور امام زمان(عج) است که خون شهدا این کشور را بیمه کرده است، گفت: ما بعنوان جامعه کارگری به سهم خود وظیفه داریم در جهاد تبیین که دستور مقام معظم رهبری است، نقش آفرینی کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم، با تأکید بر این که حمایت از زن و آزادی صرفا درجهت ایجاد ناامنی و اغتشاش و در پی ناامنی ضربه زدن به اقتدارواستقلال کشور و براندازی و درنهایت تجزیه کشور عزیزمان می باشد ، والایی گفت: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و اگر نسبت به نا امنی و هرج و مرج در کشورمان بی تفاوت باشیم، خودمان ضرر خواهیم کرد؛ امروز ما به سهم خود وظیفه داریم در مسئله جهاد تبیین نقش آفرینی کنیم؛ یعنی حتی اگر کارگر ساده ساختمانی هستیم، با همان چند نفری که روزانه با آنها روبرو می شویم هر کس در هرنقطه ای که قرار دارد مسئولیت دارد جامعه را نسبت به اهداف شوم دشمن و استکبار جهانی آگاه کند دشمن دلسوز مردم ایران و یا مدافع حقوق زنان ایران نبوده و نخواهد بود دشمن در پی رسیدن به اهداف و منافع خود است و دراین راه از همه ابزارها و بهانه ها ( آزادی زن ، تحریم ، حقوق بشر، بحث هسته ای و...) استفاده  می کند.

وی در پایان از همه کسانی که در برگزاری این مراسم زحمت کشیده بودن بویژه رئیس انجمن کارگران ساختمانی استان آقای شیری تشکر کرد.

خاطرنشان می شود مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی از زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی، بارها توسط تشکلات کارگری استان قم برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز