خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم؛

محدودیت های ترافیکی روز اربعین در قم اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۶۳

زمان اجرای این طرح را از ساعت ۲۴ مورخه یکم دی ماه ۹۲ لغایت ساعت ۱۸ روز بعد است / محدودیت های ترافیکی شامل خودروهای امدادی نمی شود / در سایر معابر در صورت نیاز، محدودیت تردد به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

ایلنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز اربعین حسینی(ع) در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " کرم الله حسینی " در بیان محدودیت های ترافیکی شهر قم در روز اربعین، اظهارداشت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سوگواری عزاداران حسینی در روز اربعین حسینی(ع) در شهر مقدس قم، ممنوعیت توقف و محدودیت تردد در استان قم اجرا می شود.

وی زمان اجرای این طرح را از ساعت ۲۴ مورخه یکم دی ماه ۹۲ لغایت ساعت ۱۸ روز بعد عنوان کرد و افزود: عبور و مرور و پارک هرگونه وسائل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در محدوده های اعلام شده ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه این محدودیت ها شامل خودروهای امدادی نمی شود، این محدودیت ها را به شرح ذیل اعلام کرد.

- از میدان مطهری به سمت سه راه بازار

- از تقاطع عمار یاسر آذر به سمت سه راه بازار

- از تقاطع حجتیه به سمت تقاطع چهار راه شهداء

- از میدان روح ا… به سمت تقاطع چهار راه شهداء

سرهنگ حسینی در پایان با بیان اینکه در سایر معابر در صورت نیاز، محدودیت تردد به صورت مقطعی اعمال خواهد شد از کلیه شهروندان خواست، ازتوقف و تردد در مناطق اشاره شده در طرح، خودداری و با ماموران راهنمائی و رانندگی همکاری لازم بعمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز