خبرگزاری کار ایران

با امضای یک تفاهم‌نامه‌ صورت گرفت؛

توسعه همکاری‌های هیئت ورزش‌های کارگری قم با هیئت ورزش‌های همگانی قم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۵۹

با امضای تفاهم نامه میان مسئولان هیئت ورزش های کارگری قم با هیئت ورزش های همگانی استان قم، توسعه همکاری میان این دو هیئت به منظور ترویج هرچه بیشتر ورزش های همگانی، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم امضای تفاهم نامه میان اسماعیل زند رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قم با عصمت جیریایی رئیس هیئت ورزش های کارگری استان قم، عصر امروز (شنبه ۲۵دیماه۱۴۰۰) در محل سالن جلسات مجموعه ورزشی حیدریان قم انجام شد.

در این مراسم که سیدحسین میرهادی دبیر هیئت ورزش های همگانی قم نیز حضور داشت، بر توسعه ورزش های همگانی میان کارگران و خانواده های ایشان تأکید شد.

صعود قم از رتبه ۳۰ به رتبه ۲ کشور در زمان کمتر از یک سال

عصمت جیریایی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران، با اشاره به دور جدید فعالیت های هیئت ورزش های کارگری استان قم از آذرماه سال گذشته تا کنون، اظهار داشت: تا پیش از شروع فعالیت دور جدید این هیئت، رتبه ورزش کارگری قم از میان ۳۱ استان کشور، رتبه ۳۰ بود، اما به لطف فعالیت های انجام شده، در اردیبهشت ماه سال جاری، و طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رتبه هیئت ورزش های کارگری استان قم، به رتبه ۲ کشوری در میان ۳۱ استان کشور ارتقا یافت که یک صعود خیره کننده محسوب می شود.

رئیس هیئت ورزش های کارگری استان قم افزود: از آذرماه سال گذشته تا کنون، در مجموع ۶۵ تیم ورزشی کارگری استان قم در رشته های مختلف از جمله تنیس روی میز، تیراندازی با کمان و ... به مسابقات کشوری اعزام شدند، که حاصل این اعزام ها، کسب بیش از ۱۰ عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی بود؛ همچنین علاوه بر کسب مدال های طلا و نقره، چندین ورزشکار نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.

توسعه همکاری‌های هیئت ورزش‌های کارگری قم با هیئت ورزش‌های همگانی قم

وی با اشاره به قهرمانی تیم پینگ پنگ کارگران معدن منگنز ونارچ قم در مسابقات ملی و پس از آن قهرمانی در مسابقات جهانی در شهر آتن یونان، گفت: ظرفیت های بسیار خوب ورزش کارگری در استان قم وجود دارد که باید برای ارتقای آن تلاش کرد؛ در حال حاضر فقط ۲۵هزار کارگر ساختمانی شناسنامه دار بیمه شده در استان قم وجود دارند که با خانواده های شان جمعیتی بالای ۵۰هزار نفر را شامل می شوند؛ همچنین کارگران مختلفی در بخش های مختلف خدمات، صنعت، گردشگری و ... وجود دارند که می توان با بهره گیری از استعدادهای ورزشی آنان، به ارتقای روحیه خودباوری و نشاط اجتماعی در ایشان اقدام کرد.

قهرمانی با بودجه صفر

در ادامه این جلسه سیدحسین میرهادی دبیر هیئت ورزش های کارگری استان قم نیز با بیان این که استعدادهای ورزشی جامعه کارگری قم بسیار زیاد است و می توان در سطح استانی و ملی و حتی بین المللی از این استعدادها بهره گرفت، گفت: متأسفانه با وجود حجم زیاد اعزام هیئت های ورزشی کارگری از قم به مسابقات ملی و کسب مدال های خوش رنگ طلا، نقره و برنز و در نهایت کسب رتبه دوم در کل کشور، اما هیچ بودجه ای از سوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیئت ورزش های کارگری استان قم اختصاص داده نشده و این هیئت با دست خالی به این موفقیت ها دست یافته است؛ از این رو شایسته است که مسئولان امر به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز