خبرگزاری کار ایران

در دیدار رحیمی با فرماندار کهک مطرح شد؛

تشکیل ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان قم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۰۶۴

در دیدار دو جانبه علی رحیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قم با امیرعباس بقایی فرماندار کهک، تشکیل ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در شهرستان های استان قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، علی رحیمی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قم) در دیدار با  امیرعباس بقایی فرماندار کهک، ضمن ارائه گزارش عملکرد صندوق تحت مدیریت خود در شهرستان کهک، گفت: تشکیل ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در شهرستان های استان قم ضرورتی اجتناب ناپذیر دارد و باید برای ایجاد آن پیگیر بود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قم و دکتر بقایی فرماندار کهک، همچنین بر لزوم همکاری دو جانبه جهت برگزاری میز خدمت، حضور الزامی کارگزاران صندوق در جلسات شوراها و همچنین برنامه های متنوع، جهت افزایش اقبال کشاورزان و روستاییان نسبت به عضویت در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تأکید کردند.

در پایان احکام مستمری چند تن از بیمه شدگان صندوق توسط بقایی فرماندار کهک،  به بازنشستگان جدید صندوق اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز