خبرگزاری کار ایران

عواطف رستمی در گفت وگو با ایلنا:

استاندار آینده قم باید رویکرد عمرانی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۳

قطعا اگر یک استانداری با رویکرد عمرانی در قم روی کار بیاید، در راه توسعه عمرانی قم گام بر خواهد داشت و از این رو امیدواریم فردی که به عنوان استاندار قم انتخاب می شود، رویکرد عمرانی داشته باشد و باید هم همین گونه باشد.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر قم، گفت: قطعا اگر یک استانداری با رویکرد عمرانی در قم روی کار بیاید، در راه توسعه عمرانی قم گام بر خواهد داشت و از این رو امیدواریم فردی که به عنوان استاندار قم انتخاب می شود، رویکرد عمرانی داشته باشد و باید هم همین گونه باشد.

نعمت الله عواطف رستمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سؤال که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر این که باید عقب ماندگی های قم به سرعت برطرف شود، چقدر اهمیت دارد که استاندار آینده قم، فردی با رویکرد عمرانی باشد؟ اظهار داشت: استانداری با رویکرد عمرانی شرط لازم نیست، اما مطلوب است.

وی افزود: اگر استاندار آینده قم فردی باشد که رویکرد عمرانی داشته باشد طبیعی است که در راه توسعه عمران قدم بر می دارد و این برای شهر و استان قم بسیار خوب خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، با بیان این که توجه به توسعه فضای سبز در قم نیز در زمره کارهای عمرانی است، گفت: قطعا اگر یک استانداری با رویکرد عمرانی در قم روی کار بیاید، در راه توسعه عمرانی قم گام بر خواهد داشت و از این رو امیدواریم فردی که به عنوان استاندار قم انتخاب می شود، رویکرد عمرانی داشته باشد.

وی با بیان این که رویکرد ما به عنوان عضو شورای اسلامی شهر نیز، توسعه عمرانی است، گفت: به نظر ما نه فقط استاندار آینده قم، بلکه همه مسئولین شهر و استان، رویکرد عمرانی داشته باشند، چرا که این رویکرد برای شرایط امروز قم لازم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز