خبرگزاری کار ایران

با وجود عدم همراهی با مسئولان تأمین اجتماعی رخ داد؛

تولد اولین نوزاد در نخستین بیمارستان تامین اجتماعی قم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۰

از زمان راه اندازی فاز اول بیمارستان تامین اجتماعی قم تا کنون بیش از ۶۰۰ نفر از خدمات جراحی این بیمارستان به شکل رایگان بهره مند شده‌اند که با تجهیز بخش زنان وزایمان، اولین تولد نوزاد در بخش مربوطه با موفقیت انجام گردید.

ایلنا: اولین نوزاد پسر در اتاق عمل بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) قم واقع در کیلومتر ۴ جاده اراک –قم به صورت سزارین به دنیا آمد که در حال حاضر وضعیت نوزاد و مادر مطلوب است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان قم، از زمان راه اندازی فاز اول بیمارستان بیمارستان تامین اجتماعی قم تا کنون بیش از ۶۰۰ نفر از خدمات جراحی این بیمارستان به شکل رایگان بهره مند شده اند که با تجهیز بخش زنان وزایمان، اولین تولد نوزاد در بخش مربوطه با موفقیت انجام گردید.

گفتنی است در فاز اول بیمارستان بخش های جراحی مردان وزنان، داخلی و نوزادان، آزمایشگاه، داروخانه واورژانش به بیمه شدگان خدمات ارائه می نماید که مسئولان این مرکز درمانی امید وارند در آینده نزدیک با افزایش خدمت رسانی در سایر بخش ها، خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان قم گسترش یابد.

خاطرنشان می شود که بیمارستان امام رضا(ع) قم خدمات رایگانی را به افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی ارائه می دهد اما متأسفانه به دلیل عدم توجه کافی مسئولان استانی و شهری به این مجموعه درمانی، از جمله عدم احداثراه دسترسی مناسب برای رفت و آمد به این بیمارستان و…، افراد تحت پوشش این بیمه برای استفاده از امکانات این مجموعه درمانی دچار زحمت هستند که خبرنگار ایلنا در قم، گزارشی را در همین زمینه تهیه کرده که به زودی در خبرگزاری ایلنا منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز