خبرگزاری کار ایران

در پی اعلام نتایج انتخاباتی صورت گرفت؛

پیام تشکر صادق چهرقانی از همراهان انتخاباتی خود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۷۰

صادق چهرقانی روزنامه نگار و کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قم، با صدور پیامی، از همراهان انتخاباتی خود تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام صادق چهرقانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوست آن باشد که گیرد دست دوست...

دوستان عزیز، همراهان ارجمند و اقوام با محبت

سلام به شما عزیزان که مایه افتخار و مباهات هستید و باید از شما درس معرفت و مهربانی آموخت.

من صادق چهرقانی، به واسطه بیش از ۱۲ سال حضور حرفه ای در عرصه رسانه، خبرنگاری و روزنامه نگاری، با مشکلات و آسیب های مختلف اجتماعی و شهری قم آشنا شدم و با توجه به انگیزه فراوان خدمت به مردم و توانایی هایی که در خودم می دیدیم، لازم دیدم که وارد عرصه انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم شوم تا در صورت اعتماد مردم شریف قم، تمام تلاش خود را انجام دهم تا بهترین خادم و نماینده برای ایشان باشم.

متأسفانه به دلیل طولانی شدن روند تأیید صلاحیت اینجانب، دیرتر از سایر کاندیداها وارد عرصه تبلیغات انتخابات شدم و به همین جهت نتوانستم تبلیغات کافی و مناسبی در سطح شهر داشته باشم اما با این وجود، اعتماد نزدیک به ۳هزار و ۶۰۰نفر از شهروندان برای من همچون مدال افتخاری است که تا همیشه من را شرمنده محبت و اعتماد خود کردند. من فقط شرمنده هستم که زحمات دوستان و همراهان عزیزم در ایام انتخابات، نتیجه بخش نشد و نتوانستم به عنوان نماینده مردم، به شورای اسلامی شهر قم ورود پیدا کنم و خدمتگذار ایشان و دیگر اقشار مردم باشم.

به همین منظور از تمام دوستان با محبت، اصحاب محترم رسانه، اقوام و همشهریان عزیزتر از جان به ویژه عزیزان منتصب به روستای شهید پرور چهرقان، روستای شهید پرور وفس و...، هیئت های مذهبی، کارگران عزیز، جامعه پرافتخار شاهد و ایثارگر، خانواده عزیزم، و اصلاح طلبان واقعی، تشکر می کنم؛ اصلاح طلبان واقعی آن ها هستند که از هر فرصتی از جمله انتخابات برای اصلاح مشکلات کشور تلاش می کنند و نه آن دسته افراد که اصلاح طلبی برای شان فقط یک برند و دکان است و در زمان هایی چون انتخابات نه تنها بی تفاوت هستند بلکه برای مانع تراشی در راه موفقیت اصلاح طلبان دیگر تلاش می کنند؛ توضیح بیشتر این که جبهه اصلاحات استان قم قرار بود که با حمایت از اینجانب بعنوان تک کاندیدای این جبهه در انتخابات شورای شهر قم، قدری در شور انتخاباتی و ایجاد مشارکت حداکثری اقدام کند که با وجود ۱۷ رأی موافق از ۳۰ شرکت کننده در این انتخابات داخلی، اما در کمال تعجب از سوی افراد صاحب قدرت خاص در جبهه اصلاحات قم اعلام شد که این پیشنهاد رأی نیاورده است! که البته این موضوع باید توسط مسئولان جبهه اصلاحات کشور بررسی شود؛ علی ای حال از ۱۷ عضو جبهه اصلاحات استان قم بخاطر حمایت و اعتمادشان نسبت به اینجانب کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم خداوند کمک ایشان باشد.

همچنین از مسئولین برگزاری امر انتخابات در حوزه انتخابیه قم به ویژه هیئت های محترم اجرایی و نظارت و سازمان ها و ادارات کل مربوطه تشکر و قدردانی کرده و توفیقات بیشتر ایشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 اینجانب به صورت ویژه از دو چهره برجسته جناب آقایان علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران، به خاطر حمایت متواضعانه و در عین حال بزرگوارانه از کاندیداتوری بنده در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم، تشکر و قدردانی می کنم.

ضمن تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم، از ایشان تقاضا دارم که قدردان رأی مردم و قرار گرفتن در جایگاه نماینده مردم بودن که از مقدس ترین جایگاه ها می باشد، باشید و هیچ لحظه ای را برای خدمت به مردم قم و پیشرفت شهر کریمه اهل بیت(ع) از دست ندهید؛ پیشنهاد می کنم برای بهتر شدن امور، از تمام سلایق و تفکرات بهره بگیرید که این بستر برای شما آماده است.

در پایان لازم می دانم خدای بزرگ را بخاطر نعمت نظام جمهوری اسلامی تشکر کنم؛ نظامی که بستر انتخابات که نماد مردمسالاری و جمهوریت باشد را فراهم آورد تا همه افراد حق رأی و نظر و حضور در جایگاه های مهم را داشته باشند.

والسلام علیکم.

صادق چهرقانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز