خبرگزاری کار ایران

یک کارگردان اهل قم خبر داد؛

پخش سری جدید قند پهلو با شعار کرونا با کسی شوخی ندارد در نوروز ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۶۸۲

یک کارگردان تلویزیونی اهل شهر قم، گفت: قند پهلو در نوروز امسال روی آنتن می رود و با شعار کرونا با کسی شوخی ندارد، پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا از قم، امیر قمیشی تهیه کننده و کارگردان (قند پهلو) ضمن اعلام این خبر گفت: دلیل اصلی انتخاب رویکرد و محوریت موضوعی قند پهلوی نوروز ۱۴۰۰ با سوژه کرونا یادآوری این نکته مهم است که با وجود تلاش یک ساله و ایثار شبانه روزی کادر درمانی و شهدای مدافع سلامت که مسبب به حداقل رسیدن وضعیت قرمز کرونایی در کشور است همانگونه که بارها مقامات رسمی سیستم بهداشت و درمان کشور و ستاد ملی کرونا اعلام کردند این وضعیت پایدار نیست و کوچکترین مماشات و یا شوخی با این ویروس منحوس در ایّام نوروز از سوی شهروندان میتواند کشور را مجدد با وضعیت بحران مواجه کند.

تهیه کننده قند پهلو افزود : بی تردید آگاه سازی و تبیین  آموزه های مواجهه با اپیدمی کرونا ضرورتی است که علاوه بر آگاه سازی مخاطب با خطرات و پیامدهای فردی و اجتماعی عدم رعایت پروتکل های اعلام شده با زبانی جدی ، گاهی توام با عتاب یا از طریق قالب های مرسومی چون گزارشهای خبری و... اینک با طولانی شدن زمان اپیدمی و یکنواختی پیام های رسانه ای ، قالب های نوین دیگری چون تجربه های موفق رسانه های دیداری و شنیداری در برخی  کشورها از طریق کمدی و طنز دارد.

وی گفت: ذکر این نکتهء مهم که کرونا شوخی بردار نیست ، گاهی آنقدر جدی است که باید از ابزاری چون طنز و کمدی که جدی ترین نقطه ء مواجهه تراژدی با تفکر است در قالب پیامهای جذاب هدفمند،  مطبوع  و اثرگذار اما هشدار دهنده که ویژگی اصلی  طنز  و فکاهه است با آن مواجه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز