خبرگزاری کار ایران

روز گذشته صورت گرفت؛

خارج شدن بیمارستان شهید بهشتی قم از شرایط کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۷۴۸

عملیات واشینگ و ضدعفونی بخش اورژانس بیمارستان بهشتی شهر قم در بخش‌های حاد یک و دو و سی.پی.آر. (CPR) انجام و این بیمارستان از پذیرش بیماران کرونایی خارج شد.

به گزارش ایلنا از قم، با انجام این عملیات، دیگر بیمار کرونایی در این بخش وجود ندارد و بیمارستان امیرالمومنین(ع) در مجاورت آن در خدمت بیماران کرونایی است.

بر اساس این گزارش، در عین حال همه بیمارستان‌ها موظف به تریاژ و پذیرش اولیه بیماران مشکوک به کرونا هستند.

«با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان قم از ۱۵ دی از وضعیت قرمز به نارنجی، در ۶ دی‌ از نارنجی به زرد و در ۲۰ دی‌ماه جاری از زرد به «آبی» تغییر کرده است.» 

«بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی امیرالمومنین(ع) شهر قم دارای ۲۳۰ تخت بیمارستانی و زیربنای ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع است که برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده؛ این بیمارستان موقوفه مرحوم آیت‌الله حاج سید محمدباقر خوانساری است.

این بیمارستان در هشت طبقه ساخته شده و عملیات ساخت آن از سال ۹۳ آغاز شد و در امسال به پایان رسید.

بیمارستان مذکور ۶ اتاق عمل با ۲۶ تخت مجهز و نوین، ۱۶ تخت اورژانس، ۱۸۲ تخت بستری، ۱۵ تخت آی.سی.یو.، ۸ تخت سی.سی.یو.، ۶ تخت PICU و ۴ تخت آی.سی.یو. نوزادان دارد.»

«استان قم دارای هفت بیمارستان دولتی شامل «امیرالمومنین(ع)»، «حضرت معصومه(س)»، «شهدا»، «شهید بهشتی»، «کامکار ـ عرب‌نیا»، «ایزدی» و «نکویی ـ هدایتی ـ فرقانی» و چهار بیمارستان غیردولتی شامل «علی ابن ابیطالب(ع)»، «امام رضا(ع)»، «ولی‌عصر(عج)» و «آیت‌الله گلپایگانی» است.»  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز