خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان:

بیش از ۱۳ هزار قزوینی از خدمات اورژانس اجتماعی بهره مند شدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۰۸۰

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۳ هزار و ۲۹۲ نفر از خدمات 8 مرکز اورژانس و 5 پایگاه خدمات اجتماعی استان قزوین بهره مند شده‌اند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی با اعلام این خبر اظهار کرد: از ۱۳ مرکز اورژانس اجتماعی 3 مرکز به صورت دولتی و ۱۰ مرکز به صورت غیر دولتی اداره می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: مراکز اورژانس اجتماعی در بخش‌های مختلفی مانند تیم سیار، مداخله سرپایی، پایگاه خدمات اجتماعی، مداخله نگهداری و خط ۱۲۳ فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: در همین راستا از ابتدای امسال در بخش تیم سیار ۲ هزار و ۴۷۵ نفر، مداخله سرپایی ۸۷۶ نفر، پایگاه خدمات اجتماعی چهار هزار و ۲۹۷ نفر، مداخله نگهداری ۷۴ نفر و خط ۱۲۳ پنج هزار و ۵۷۰ نفر خدمات دریافت کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: این خدمات در شهرهای قزوین، بویین زهرا، تاکستان، آبیک، آوج، محمدیه، اقبالیه و الوند ارایه شده است و توسعه این خدمات در سراسر استان قزوین در دستور کار قرار دارد.

وارثی با بیان اینکه کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی مهم‌ترین هدف راه اندازی این مراکز است، افزود: در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانسی سازمان بهزیستی برای آحاد جامعه، ارتقای توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی، ایجاد زمینه مشارکت مردم و سازمان‌های غیر دولتی، ارتقای آگاهی و شناخت خانواده‌ها نسبت به نیازهای مراجعان به منظور تسهیل فرایند حل مساله در شرایط بحرانی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز