خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

سرمایه گذاری و حمایت از تولید گام موثری برای رونق اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۷۰۹

استاندار قزوین گفت: سرمایه گذاری و حمایت از تولید، مهمترین کار مدیران در استان قزوین است و این امر برای تثیبت وضعیت اشتغال استان و رونق اقتصادی می تواند گام موثری باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین، اظهار کرد: موضوع اقتصاد در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این موضوع، پیام بسیار مهمی برای مسئولان دارد تا تمرکز زیادی در این بخش داشته باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهوری و همچنین فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و رونق تولید در استان باید با تمام توان و امکانات از تحقق این دو به صورت ویژه حمایت کنیم.

جمالی پور با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، افزود: باید با تدوین ساز و کارهای مناسب مبتنی بر قانون، بستر فعالیت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی را فراهم کرد.

وی با اشاره توانمندی‌های اقتصادی استان قزوین، تصریح کرد: فعالان صنعتی در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند و مشکلاتی نظیر کاهش نقدینگی و کمبود مواد اولیه موجب شده است تا برخی از واحدها به آستانه تعطیلی برسند بنابراین باید همه تلاش و همت ما و سایر مسوولان، تحقق رونق و جهش تولید در استان باشد.

مقام عالی دولت در استان، اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری را یکی از مهمترین حوزه‌های مدیریتی استان دانست و گفت:بر اساس دستور صادر شده، فرایند سرمایه گذاری در استان، بیش از ۴۵ روز نباید طول بکشد و معطل کردن سرمایه گذاران، خیانت به تولید و فعالان اقتصادی است.

در ادامه این مراسم از خدمات مرتضی‌علیخانی مدیرکل سابق دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تقدیر به عمل آمد و سعید نبیل به عنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز