خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قزوین منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۷۹

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: باند توزیع کنندگان مواد مخدر منهدم و بیش از 21 کیلوگرم تریاک در قزوین کشف شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این‌خبر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد یک باند 3 نفره در امر تهیه و توزیع مواد در سطح شهر قزوین فعالیت می کنند و مقدار قابل توجهی تریاک تهیه کرده و در مخفیگاه خود در یکی از محلات شهرمخفی کرده اند.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به آن جا اعزام شده و در عملیاتی غافلگیرانه هر 3 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 21 کیلو و 60گرم تریاک کشف که به همراه افراد دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد پلیس برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ نیازمند مشارکت و همکاری همه شهروندان فهیم و مسئولیت پذیر است و در این راه با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز