خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مطرح کرد:

مشارکت ۱۱ کتابفروش قزوینی در طرح پائیزه کتاب

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۹۳۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: در طرح پاییزه کتاب امسال ۱۱ کتابفروشی از استان شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: این طرح به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه  کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در پانزدهمین دوره طرح‌های حمایتی (پاییزه کتاب) سقف خرید برای هر خریدار ۲۵ درصد نسبت به طرح تابستانه کتاب افزایش داشته است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید تا سقف ۲۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

اسماعیلی تصریح کرد: از ۱۱ کتابفروشی شرکت کننده در طرح پاییزه، ۹ کتابفروشی در قزوین و ۲ کتابفروشی دیگر متعلق به سایر شهرستان‌های استان هستند.

وی ضمن ابراز امیدواری از مشارکت کتابفروشی‌های استان نسبت به دوره تابستانه،افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا متقاضیان می‌توانند با ثبت اطلاعات در پنل پاییزه، خرید کتاب را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین ادامه داد: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح برعهده‌ی کتابفروشی است اما کنترل مختصات و ارزیابی عملکرد کتابفروشی‌ها بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه همه‌گیری ویروس کرونا آسیب جدی به پیکره کتابفروشان و ناشران وارد کرده است، تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، بر رونق کتابفروشی‌های استان و ترغیب مردم به خرید کتاب افزوده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز