خبرگزاری کار ایران

خانپور خبرداد:

جذب ۲ سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۵۱۸

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از جذب ۲ سرمایه‌گذار خارجی همزمان با سال جهش تولید در زمینه تولید محصولات شیمیایی و تجهیزات گرمایشی-سرمایشی در شهرک های صنعتی استان قزوین خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: یکی از این سرمایه گذاران مربوط به یکی از کشورهای همسایه است که در زمینه تولید محصولات شیمیایی فعالیت می کند.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: این سرمایه گذار خارجی قرار است واحد تولیدی خود را در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان بوئین زهرا احداث و راه اندازی کند.

خانپور افزود: یک سرمایه گذار اروپایی نیز در زمینه تولید تجهیزات و وسایل گرمایشی و سرمایشی در شهرک های صنعتی استان قزوین جذب شده است و امیدواریم به زودی شاهد شروع به ساخت واحد تولیدی مربوطه باشیم.

وی ادامه داد: در حال رایزنی برای جذب سومین سرمایه گذار خارجی در سال جاری در شهرک های صنعتی استان قزوین هستیم که در زمینه صنایع غذایی به فعالیت می پردازد.

این مسئول با بیان اینکه تحریم ها جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی کشور از جمله استان قزوین را متوقف نساخته است، بیان کرد: جذب سرمایه گذار خارجی در حالی که کشورمان تحت شدیدترین تحریم های مالی و اقتصادی که به شکل غیرقانونی وضع شده اند، نشان می دهد که میهن اسلامی از جمله استان قزوین از ظرفیت ها و جذابیت های بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یادآور شد: تاکنون نزدیک به ۵۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۹ سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین در زمینه تولید انواع محصولات‌غذایی، شیمیایی، کالاهای‌بهداشتی و شوینده‌ها، قطعات‌خودرو، مصالح نوین‌ساختمانی و مصنوعات چوبی و لوازم خانگی، اظهار کرد: با فعالیت این واحدها برای نزدیک به ۲ هزار نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز