خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان ۵۵۳ ارتش قزوین خبر داد:

استقرار کادر درمان ارتش در بیمارستان رحیمیان شهر الوند

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۲۶۳

رئیس بیمارستان ۵۵۳ ارتش قزوین گفت: کادر درمانی شامل ۲۵ پزشک و پرستار این مرکز درمانی به منظور یاری رساندن به بیماران کرونایی در بیمارستان شهید رحیمیان الوند مستقر شده است.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ سیدجواد عبادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی مبنی بر اختصاص بیمارستان های نیروی زمینی ارتش به بیماران کرونایی، با توجه به اینکه بیمارستان ارتش قزوین فاقد دستگاه‌های اکسیژن ساز برای این بیماران است، به همین لحاظ تصمیم گرفتیم تا ۲۵ پزشک و پرستار خود را برای کمک به کادر درمانی استان، به بیمارستان شهید رحیمیان الوند اعزام کنیم.

رئیس بیمارستان ۵۵۳ ارتش قزوین ادامه داد: بیمارستان ۵۵۳ ارتش قزوین ۳۰ تختخوابی بوده و در صورت تجهیز به دستگاه‌های اکسیژن ساز، بلافاصله اقدام به پذیرش و ارایه خدمات به بیماران کرونایی خواهیم کرد.

سرهنگ عبادی اضافه کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در حوزه بهداشت پادگا ها خوشبختانه تمهیدات قابل توجهی در حوزه پیشگیری و مقابله با این ویروس صورت گرفت تا جایی که مراکز نظامی با تدابیر به عمل آمده، از سالم‌ترین و امن‌ترین اماکن محسوب می‌شوند.

به گفته این مسئول بهداشت، استفاده اجباری از ماسک، شست و شوی مرتب دست‌ها، رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز نظامی ارتش قزوین نهادینه شده تا جایی که سربازان امروز ماسک را از ملزومات نظامی خود به حساب می‌آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز