خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین به مناسبت هفته وحدت و ۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۲۵۷

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک، هفته وحدت و گرامیداشت ۱۳ آبان را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، متن پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته سالروز میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به عموم مسلمین جهان و مردم شریف استان قزوین تبریک می‌گوییم.

در حالی به استقبال از این روز فرخنده می‌رویم که اهانت مدعیان دروغین آزادی بیان به رسول اکرم (ص) و حمایت رئیس جمهوری فرانسه از این اقدامات کام مسلمانان جهان را تلخ کرده که ضمن محکومیت این اقدام شنیع لازم است از فرصت این میلاد پربرکت برای بیان خصلت‌ها و سیره آن پیامبر رحمت استفاده کنیم و در شرایطی که امکان برگزاری جشن‌های حضوری نیست در رسانه‌های جمعی و اجتماعی به مقام آن حضرت ارادت ورزیم.

امسال شاهد تقارن این میلاد شریف با ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان خط امام هستیم، روزی که هر سال تجلی‌گر مبارزه ملت ما با استکبار جهانی است.

چهره استکبار روز به ‌روز بیشتر برای مردم ما آشکار می‌شود و در انتخاباتِ درحال برگزاری آمریکا شاهد رسوایی مدعیان پیشرفت و تمدن از جانب هر ۲ نامزد انتخابات هستیم.

این روز بزرگ را گرامی می‌داریم و از خدای متعال خواستاریم با ریشه‌کنی بیماری‌ کرونا زمینه پاسداشت این ایام الله در مقاطع بعدی فراهم شود و شاهد عزت روزافزون اسلام و غلبه مستضعفان عالم بر مستکبران باشیم.

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین

هدایت الله جمالی پور

استاندار قزوین

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز