خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

افتتاح آزاد راه آبیک _ چرمشهر در پاییز امسال

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۲۵۳

وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه آبیک-چرمشهر پاییز امسال با حضور رئیس جمهوری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،  محمد اسلامی امروز پنجشنبه- ۸ آبان ماه-  در حاشیه بازدید از آزادراه در دست احداث "آبیک-چرمشهر" با اعلام این خبر گفت: این پروژه برگ زرینی دیگری بر افتخارات دولت است که توانسته این طرح را در چارچوب زمانبندی مصوب و در شرایطی که منابع مالی کشور به دلیل مشکلات مختلف و متاثر از تحریم و شیوع ویروس کرونا وجود داشته را با راندمان بسیار بالا به انجام برساند.

او افزود: این آزادراه بخش مهمی از جاده ابریشم را به خود اختصاص داده و سهم بزرگی را نیز در جابجایی خودروها از قزوین به سمت مشهد مقدس بر عهده خواهد داشت.

اسلامی اظهار کرد: آزادراه 160 کیلومتری آبیک-چرمشهر از پروژه های مهم و تاثیرگذاری است که در زندگی و رفت و آمد ایمن شهروندان نقش بسزایی را برعهده خواهد داشت.

او تصریح کرد: موضوع حایز اهمیت دراجرای این پروژه آن است که همه دست اندرکاران ، از سرمایه گذار تا دستگاه های اجرایی با تلاش مضاعف خود به خصوص طی دو سال گذشته که این پروژه با پیشرفت 50 درصدی رو به رو بوده همراه کرده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: این آزادراه به لحاظ ترافیک سبک حدود دو ساعت مسیر را برای خودروها و در بخش ترافیک سنگین نیز حدود 90 دقیقه مسیر آبیک تا گرمسار را برای کامیونها کوتاهتر می کند.

اسلامی یادآور شد: ارزش پروژه احداث آزاد راه آبیک-چرمشهر بیش از چهار هزار میلیارد تومان است.

وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به استان قزوین از پروژه های عمده حمل و نقل و جاده ای این استان بازدید خواهد داشت.

بازدید از سه راهی رحیم آباد-دانسفهان، بهسازی تونل و پل شورآب در آوج، بازدید از گردنه سلطان بلاغ و تقاطع غیر همسطح ضیاآباد و بازدید از بافت فرسوده شهر تاکستان در برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر به قزوین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز