خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار قزوین به مناسبت هفته بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۲۲۳

استاندار قزوین گفت: گرامیداشت هفته بیمه سلامت فرصت ارزشمندی است تا سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این حوزه و به ویژه سازمان بیمه سلامت ایران در راستای تحقق توسعه پایدار به مردم استان قزوین معرفی شود.

به گزارش خبرگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بیمه سلامت، با عنوان این مطلب افزود: اقدامات و عملکرد سازمان بیمه سلامت از اجرای موفقیت آمیز و رایگان طرح بیمه سلامت همگانی تا الکترونیکی شدن خدمات به منظور افزایش سرعت، دقت و شفافیت امور بیمه‌ای قابل تقدیر است.

مهمترین رکن یک سازمان حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع است و نظر به اینکه اداره کل بیمه سلامت استان یک نهاد حمایتی بسیار مهم بوده، جلب رضایت مشتریان را سرلوحه امور خود قرار داده و با پشتیبانی موثر بیمه‌ای به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا حمایت درمانی از اقشار آسیب پذیر را موجب شده است.

اینجانب ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مجموعه مدیران و کارکنان خدوم بیمه سلامت استان، هفته بیمه سلامت را به خانواده بیمه شدگان این سازمان، فعالان حوزه سلامت و کارکنان این بخش تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند رحمان، تندرستی، بهروزی و توفیق خدمت رسانی بیشتر به هم استانی‌های گرامی را برای این عزیزان مسالت می‌نمایم.

 بیمه سلامت در استان قزوین در مجموع ۴۵۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده که ۸۰ درصد این افراد رایگان بیمه شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز