خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خبر داد:

۸۰۰ گروه جهادی بسیج در استان قزوین به فرمان رهبری لبیک گفتند

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۲۹۴

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از حرکت دوباره ۸۰۰ گروه جهادی برای مقابله با کرونا در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ صادق پور  با اشاره به اعلام آمادگی ۸۰۰ گروه جهادی استان قزوین برای حضور پرشور‌تر در میدان نبرد و مقابله باکرونا گفت: تمامی گروه‌های جهادی بسیج استان، ازجمله پایگاه‌های مقاومت بسیج استان، اقشار، دانشجویی، دانش آموزی و... به فرمان رهبری لبیک گفتند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تمامی گروه‌های جهادی در میدان مقابله با کرونا درحوزه‌های مختلف درمانی، آموزش بهداشت، ضدعفونی کردن معابر و سطوح شهری، برپایی ایستگاه‌های سلامت، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، تهیه وتوزیع بسته‌های غذایی درقالب حرکت‌های جهادی و رزمایش‌های نهضت کمک مومنانه حضور پررنگی داشته اند.

وی با تاکید بر تجربیات خوب بدست آمده توسط جهادگران در موج اول شیوع کرونا گفت: در حال حاضر با توجه به فرمان جدید رهبری مبنی بر حضور دوباره و جدی جوانان و جهادگران مخلص، مومن و صالح به میدان نبرد با ویروس کرونا، با تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه باکرونای بسیج استان قزوین، بستری را برای فعالیت هرچه موثرتر جهادگران خواهیم ساخت.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین افزود: در تلاشیم با ارائه خدمات به مردم خصوصا آسیب دیدگان ویروس کرونا، رویکردی جدید و نگاهی مسئله محور در حوزه‌های کسب و کار و مشکلات اقتصادی افراد، کمک به بیماران کرونایی، آموزش بهداشت، کمک و تسهیلگری به مدافعان سلامت دربیمارستان ها، کمک به زوج‌های جوان برای تشکیل زندگی مشترک داشته باشیم.

سرهنگ صادق پور در ادامه گفت: سازمان بسیج سازندگی با تمام قدرت، برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت و امنیت اقتصادی مردم، تا از بین رفتن سایه شوم این ویروس از سرامنیت مردم در میدان نبرد در کنار مردم خواهد جنگید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز