خبرگزاری کار ایران

علی پور خبر داد:

پایان عملیات خط‌کشی جاده بوئین زهرا - ساوه

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۶۴۳

رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از پایان عملیات خط‌کشی جاده بوئین زهرا-ساوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، امیر علی‌پور افزود: با توجه به پایان عملیات ارتقای سطح کیفی روکش آسفالت این محور ارتباطی که در هفته‌های اخیر انجام شد، بلافاصله عملیات خط‌ کشی مسیر به طول ۶۰ کیلومتر و در سه لاین به انجام رسید.

به گفته وی، مسیر بوئین زهرا-ساوه یکی از پرترددترین راه‌های ارتباطی استان قزوین است و این اقدام در راستای ایمن‌سازی، کاهش تصادفات جاده‌ای و تسهیل در تردد خودروها صورت گرفت.

علی‌پور ادامه داد: عملیات خط‌کشی جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی ضمن آنکه باعث افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات می‌شود، نقش بسیاری مهمی را نیز در افزایش دید رانندگان و کاربران جاده‌ای و هدایت آنها در مسیر، به ویژه در ساعات شب دارد.

وی اظهار داشت: امسال عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده در ۱۵۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن به انجام شده است.

رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رانندگان خواست تا هنگام سفر بین خطوط رانندگی کرده تا جان خود و سرنشینان خودرو به خطر انداخته نشود.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز