خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین:

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۲۰

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور قزوین بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه آغاز شده است.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا رسولی شربیانی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان این  دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه آغاز شده است و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: همه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش برای ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد: مراحل پذیرش در این دانشگاه شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت "گزارش۲۶۰" است و همه پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند.

وی تصریح کرد: تمامی اطلاعات و جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان در پورتال اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور قزوین به نشانی qazvin.pnu.ac.ir موجود است و کارکنان دانشگاه نیز با شماره تلفن‌های اعلام شده آماده پاسخگویی به سئوالات پذیرفته شدگان هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل مراحل و پذیرش، دانشجویان می‌توانند با شناسه کاربری "شماره دانشجویی" و گذر واژه "شماره شناسنامه" برای ثبت نام و انتخاب واحد به سیستم گلستان مراجعه کنند.

وی افزود: همه دانشجویان می‌توانند تنها با پرداخت ۵۰ درصد از شهریه ثابت خود، از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز