خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام سرمایه گذاری برای طرح‌های تولیدی روستای شاهین تپه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۰۴۱

بخشدار دشتابی از آغاز دریافت طرح‌های متقاضیان برای راه اندازی طرح تولیدی پردیس روستایی شاهین تپه از توابع این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اکبر رحمتی از آغاز دریافت طرح‌های متقاضیان برای راه اندازی طرح تولیدی پردیس روستایی شاهین تپه از توابع این بخش خبر داد و از متقاضیان خواست با مراجعه به دهیاری شاهین تپه و دریافت فرم‌های لازم طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه کنند.

بخشدار دشتابی، میزان اراضی پیش بینی شده برای اجرای این طرح را ۱۲ هزار متر مربع اعلام و اضافه کرد: در مرحله اول پردیس تولیدی روستای شاهین تپه صنایع سلولزی، تبدیلی و صنایع دستی پیش‌بینی شده است.

رحمتی گفت: در طرح پردیس‌های تولیدی روستایی عمده‌ترین موانع موجود در تامین زمین مناسب، پیچیدگی اخذ تغییر کاربری زمین، دریافت استعلامات و مجوز‌های اداری، محدودیت منابع مالی و تسهیلات بانکی برطرف می‌شود.

وی ایجاد اشتغال و درآمد پایدار، جلوگیری از تشدید روند مهاجرت از روستا‌ها، ایجاد ثبات جمعیتی و ارتقای شاخص‌های اجتماعی و رفاهی را از جمله مزایای راه‌اندازی طرح پردیس تولیدی روستایی دانست و افزود: تکمیل زنجیره ارزش و گسترش بازار‌های عرضه و بازار‌های صنایع دستی و تولیدات و محصولات روستایی، ممانعت از حاشیه‌نشینی و تاثیرگذاری روستا در تولید و تامین امنیت غذایی مردم به عنوان بخشی از اهداف اصلی و مکمل این طرح است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز