خبرگزاری کار ایران

با همراهی دادستان و شهردار استان؛

رئیس کل دادگستری قزوین از محوطه زندان مرکزی بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۷۸

رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه دادستان و شهردار قزوین، از محوطه زندان مرکزی قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی به همراه دادستان مرکز، شهردار قزوین و رئیس شورای شهر قزوین ضمن بازدید میدانی از زندان مرکزی از کارکنان خدوم زندان و تلاش های همه دست اندرکاران قدردانی و آمادگی دستگاه قضایی برای ارائه هرگونه همکاری و رفع مشکلات را اعلام کرد.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به وضعیت زندان و زندانیان گفت: دوری مسافت زندان از مرکز شهر و نبود تجهیزات حفاظتی کافی در اطراف آن، از مشکلات جدی است که هم خطر فرار زندانیان و هم احتمال ورود مواد مخدر به زندان را افزایش می دهد.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تاکید بر اهمیت موضوع پیشگیری از ورود مواد مخدر به زندان گفت: لازم است هر چه سریع تر با همکاری شهرداری قزوین اطراف زندان عملیات فنس کشی در حریم زندان آغاز شود.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان این بازدید خطاب به مسئولان زندان بر سالم‌سازی محیط آن، تقویت رویکردهای‌تربیتی در قبال زندانیان، مهارت‌آموزی و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت زندانی به فعالیت‌های سالم و پرهیز از هرگونه اجحاف در حق زندانیان تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز