خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی مشکلات صورت گرفت؛

بازدید نماینده مجلس تاکستان از کتابخانه شهید بهشتی

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۳۱۸

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات کتابخانه های شهرستان تاکستان از کتابخانه عمومی شهید بهشتی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، رجب رحمانی به همراه محمد پیری شهردار تاکستان و بهزاد طاهرخانی، رئیس شورای شهر تاکستان برای بررسی مشکلات کتابخانه ها از کتابخانه عمومی شهید بهشتی بازدید کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تاکستان در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان اظهار کرد: حمایت و همراهی مسئولان در حوزه فرهنگ و به ویژه کتاب و کتابخوانی زمینه‌ساز پیشرفت بیشتر کتابخانه های عمومی است.

 نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز با تکریم جایگاه والای کتاب و کتابخوانی، بر نقش کتابداران در ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان و نیز رفع مشکلات و دغدغه های آنها تاکید نمود.

در پایان نماینده مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف کتابخانه شهید بهشتی بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این کتابخانه قرار گرفت و عضو افتخاری این کتابخانه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز