خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین:

نظارت‌های بازرسان باید بدون وقفه و با جدیت ادامه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۲۵۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: نظارت‌های بازرسان از عرضه کالا در بازار، باید ملموس باشد و بازرسی‌ها، بدون وقفه و با جدیت استمرار یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه مردم از بی‌ثباتی و بی‌برنامگی در بازار خسته شده‌اند، گفت: نظارت‌های بازرسان از عرضه کالا در بازار، باید ملموس باشد و بازرسی‌ها، بدون وقفه و با جدیت استمرار یابد تا هیچ کمبودی از بابت کالا‌های اساسی در بازار احساس نشود.

وی افزود: اتاق اصناف استان اعلام می‌کند که ۲۵ هزار بازدید نظارتی از واحد‌های صنفی سطح استان داشته است، اما سازمان صمت این آمار را قبول ندارد و همین موضوع نشان می‌دهد که اتحادیه‌های صنفی ما در زمینه نظارت بربازار جدی نبوده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: افزایش قیمت کالا‌ها باید بر اساس اصول مشخص و معین انجام شود تا در حق مردم جفا صورت نگیرد.

قبادی تصریح کرد: اینکه برخی صنوف توقع دارند در این شرایط مانند گذشته اجناس خود را با ۱۰۰ درصد سود بفروشند، منطقی نیست و باید با درک شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، کالا‌های خود را منصفانه به فروش برسانند.

وی بر ضرورت پیگیری و اجرای صحیح سیاست‌ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها تاکید کرد و افزود: مهار افزایش قیمت‌ها به همراهی مردم و اصناف بستگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز