خبرگزاری کار ایران

با حضور در شهرک صنعتی کاسپین؛

معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور از واحد‌های تولیدی قزوین بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۲۱۳

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور از ۲ واحد و طرح تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور در این بازدید‌ها از واحد تولیدی آبیار پلاست، تولید کننده محصولات پلاستیکی (فیلم پلی اتیلن و کیسه‌های بدون بافت) با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون ریال و ۱۵ میلیون یورو با ۳۰ نفر اشتغال و طرح در دست ساخت قوای محرکه تیوان بازدید کرد.

شرکت تیوان پس از راه اندازی در زمینه تولید موتور‌های کم مصرف یورو ۶ و خدمات ماشین کاری فلزات، موتور بنزینی و موتور پایه گاز سوز فعالیت خواهد کرد.

با راه اندازی این طرح که در آن ۴۲ میلیون یورو سرمایه گذاری شده است، برای ۶۰۰ نفر اشغالزایی می‌شود.

شیرکوند در این بازدید‌ها در جریان مسایل و مشکلات این واحد و طرح تولیدی قرار گرفت و بر رفع موانع پیش روی آن‌ها از سوی دستگاه‌های مسئول تاکید کرد.

معاون اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور با هدف بررسی وضعیت تولید و اجرای طرح‌های نیمه تمام صنعتی به قزوین سفر کرده است.

شیرکوند در ادامه سفر خود به قزوین در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و نشست مسکن کارگری شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز