خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مطرح کرد:

نشر آگهی‌های دولتی قزوین باید از طریق اداره ارشاد انجام شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۱۸۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: شهرداری ها و برخی نهادها و دستگاههای اجرایی استان قزوین، قانون توزیع آگهی های دولتی را رعایت نمی کنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در طول یکسال گذشته مکاتبات و پیگیری های متعددی برای اجرای قانون توزیع آگهی‌های دولتی در استان قزوین انجام داده ایم که ضمن تشکر از  دستگاه هایی که در اجرای این قانون همراهی کردند، متاسفانه شهرداری های استان و برخی دستگاه ها و نهادها همچنان بدون رعایت قانون راسا نسبت به ارتباط با برخی رسانه‌ها و ارسال آگهی برای آنان اقدام می‌کنند که علاوه بر غیرقانونی بودن، شائبه‌هایی را ایجاد کرده و نارضایتی جامعه رسانه ای استان را در پی داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین افزود: طبق قانون کلیه دستگاه‌های اجرایی استان، دادگستری‌ها، ادارات ثبت اسناد، شرکت های دولتی و همچنین مؤسسات عمومی غیردولتی از جمله شهرداری ها، شورای اسلامی شهرها و... برای درج آگهی های مطبوعاتی موظفند از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نمایند، برای اجرای این قانون و مقابله با بی قانونی های صورت گرفته اخیرا مکاتبات متعددی از سوی این اداره کل با نهادهای بالادستی و نظارتی و امنیتی و مالی در استان صورت گرفته که توقع داریم در راستای قانونمداری و اجرای قانون، این نهادها ورود کنند و این اداره کل را در این راستا یاری کنند.

اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و همراهی نهادهای نظارتی استان شاهد اجرای دقیق قانون در حوزه توزیع آگهی های دولتی در استان قزوین باشیم.

مطابق ماده ۲ بند ۵ از قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجرای قوانین مربوط به مطبوعات و نشریات و تعیین ضوابط و مقررات مربوطه و تمرکز، توزیع و نشر انواع آگهی های دولتی و اجرای آن در داخل و خارج کشو برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در استان‌ها از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز