خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین به مناسبت درگذشت خسروی آواز ایران

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۸۰۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین درگذشت خسروی آواز ایران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، متن پیام تسلیت محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بدین شرح است:

 انا لله و انا الیه راجعون

باز هم ارغنون هستی در تلالویی از مشیت های خداوندی نغمه ای غمگینانه سرداد و از هجرت هنرمند بزرگی همچون استاد محمد رضا شجریان از عالم خاک به افلاک خبرداد.                                                    

دانش گسترده، بینش عمیق و منش انسانی، تربیت چندین نسل، جمع دلداگان به استاد را در طول یک عمر فعالیت هنری افزود و فقدان وی، همه دوستان، شاگردان و ارادتمندان وی را به سوگ نشاند.                    

مادامی که صحبت از آواز و خوانندگی در موسیقی کلاسیک ایرانی به میان می‌آید بی درنگ و به دنبال آن نام محمد رضا شجریان بر زبان جاری می‌شود. تأثیر صدای شجریان تنها بر هنرجویان آواز و خوانندگی نبوده، بلکه تعداد قابل توجهی از مخاطبین موسیقی کلاسیک ایرانی تحت تأثیر صدای وی بوده‌اند؛ چرا که هر صدایی را در حوزه موسیقی ایرانی با وی مقایسه کرده و آن را معیار زیبایی شناسی خود قرار می دهند.                

بی‌شک تاثیر استاد محمد رضا شجریان در عرصه موسیقی انکارناپذیر است و نوای آواز او هرگز از ذهن ها پاک نمی‌شود.                                                                                                                           

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده ایشان، جامعه هنری کشور  و ارادتمندانشان، از خداوند بزرگ علو درجات و حیات هنر معنوی آن هنرمند ارجمند را مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز