خبرگزاری کار ایران

برای مقابله با بارش‌های احتمالی؛

تجهیزات سازمان‌های خدمات رسان شهرداری قزوین در آماده باش کامل است

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۸۰۳

سرپرست معاونت خدمات شهرداری و جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین از آمادگی کامل این دستگاه برای ارایه خدمات در صورت بروز آبگرفتگی معابر شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، وحید مقدم سلیمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و برودت هوا در چند روز گذشته و احتمال استمرار شرایط ناپایدار جوی، نیرو‌های عملیاتی و تجهیزات سازمان‌های خدمات‌رسان، آماده ارائه خدمات در صورت وقوع آبگرفتگی در معابر شهر هستند.

سرپرست معاونت خدمات شهرداری و جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین افزود: سازمان مدیریت پسماند‌ها برای رفع آبگرفتگی معابر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی جهت ارائه خدمات امدادی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز به‌منظور رفع انسداد معابر در صورت شکستگی درختان در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی اضافه کرد: بازدید میدانی از رودخانه‌های شهر قزوین و نقاط حادثه‌خیز در دستور کار سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته است تا تصمیمات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی در این مکان‌ها گرفته شود.

مقدم سلیمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد آبگرفتگی در معابر با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز