خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه نخستین پویش نذر کتاب در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۵۹۲

نمایشگاه آثار اهدایی ادارات و سازمان ها استان قزوین روز پنجشنبه در پویش "نذر کتاب-نذر دانایی" در محل کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در این مراسم گفت: ناآگاهی افراد یکی از مشکلات و معضلات هر جامعه ای است که ترویج دانایی به ویژه از طریق سوق دادن افراد به امر مطالعه و کتابخوانی می تواند به کمرنگ شدن این مشکل کمک کند.

فاطمه محمدبیگی افزود: بسیاری از افراد کتاب هایی در کتابخانه های خود دارند که با اهدای آن می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند و در واقع در تامین غذای روح افراد مساعدت داشته باشند که از همین رو اقدام فرهنگی پویش نذر کتاب در استان راه اندازی شد.

وی به برگزاری نمایشگاه پویش نذر کتاب در قزوین اشاره کرد و یادآورشد : این نمایشگاه مصادف با روز شعر و ادب فارسی، در محل کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین دایر شده است.

محمدبیگی افزود: کتاب های اهدایی از سوی مرکز اسناد و کتابخانه ملی، سازمان حج و زیارت، سازمان نهضت سوادآموزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ادارات و دستگاه های تابعه شهرستان های آبیک، بوئین زهرا، البرز، تاکستان و آوج، منابع طبیعی و آبخیزداری، اقتصاد و دارایی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بنیاد خیریه رشد و اداره کل میراث فرهنگی استان است.

به گفته وی، 14 هزار و 610 جلد کتاب از سوی سازمان ها و ادارات مذکور در پویش نذر کتاب اهدا شده که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز