خبرگزاری کار ایران

شربیانی خبر داد:

برگزاری کلیه دروس دانشگاه پیام نور قزوین به صورت غیرحضوری

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۲۰

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین از برگزاری کلیه دروس دانشگاه پیام نور قزوین به صورت غیرحضوری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا رسولی شربیانی با اعلام این خبر گفت: بنای این دانشگاه از ابتدا بر اجرای دوره های آموزشی غیرحضوری بود که البته کرونا موجب شد تا این مساله تقویت شده و سرعت بگیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین اظهار داشت: ۱۰۰ درصد دروس این دانشگاه در استان قزوین طی سال تحصیلی جدید به شکل الکترونیکی برگزار می شود.

شربیانی گفت: ۱۰ تن از کارمندان دانشگاه به عنوان پشتیبان از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب پاسخ گوی دانشجویان خواهند بود.

وی اظهار داشت: اساتید دانشگاه نیز هفته ای یک بار در دانشگاه حضور دارند و همچنین در شبکه‌های اجتماعی نیز با تشکیل گروه به شکل پیوسته و آنلاین پاسخگوی دانشجویان هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین داشت: با وجود آنکه کلاس های درس حضوری را در دانشگاه نداریم اما برای کارمندان اداری و دانشجویانی که برای پیگیری امور درسی و اداری خود به دانشگاه مراجعه می کنند تمهیدات لازم را فراهم کرده ایم که فاصله گذاری اجتماعی حفظ شود و همچنین در بدو ورود محلول های ضدعفونی کننده در اختیار آنها قرار می گیرد و همچنین از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می شود.

رسولی شربیانی افزود: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی دانشگاه پیام نور که رایگان بوده و هزینه‌ای برای آنها ندارد از محتواهای تولید شده آموزشی استفاده کنند و همچنین یک نرم افزار و اپلیکشین نیز ساخته شده تا آزمون های دانشجویان در آن محیط برگزار شود.

دانشگاه پیام نور استان قزوین دارای هشت واحد دانشگاهی با هشت هزار و ۵۰۰ دانشجو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز