خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:

نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف استان قزوین معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۴۹۰

چهل و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه استان قزوین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گفت: در چهل و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه استان زهرا کریمخان زند در رشته قرائت، نگار مخبریان نژاد در حفظ ۱۰ جزء و مرضیه سهرابی در حفظ بیست جزء و زهرا نوری در رشته تفسیر رتبه اول را از آن خود کردند و سایر شرکت کنندگان در این چهاررشته موفق به کسب حدنصاب نمرات برای کسب رتبه‌های بعدی نشدند.

حجت الاسلام مجیدی افزود: در رشته حفظ کل قرآن کریم هم، مهناز مومنی رتبه اول و سکینه صفری رتبه دوم را کسب کردند و در این رشته نیز سایر شرکت کنندگان موفق به کسب حدنصاب نمرات برای کسب رتبه‌های بعدی نشدند.

وی اضافه کرد: همچنین علی غلامی، میثم سروری فر و علیرضا شهسواری سه رتبه اول بخش اذان را کسب کردند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، مهدی جوزی و حسین خلیلی شاد در بخش ترتیل رتبه اول و دوم را از آن خود کردند و مابقی شرکت کنندگان موفق به کسب حدنصاب نمرات برای کسب رتبه سوم نشدند.

حجت الاسلام مجیدی افزود:در بخش قرائت هم علی غلامی، جواد رفعتی و میثم سروری فر سه رتبه نخست این بخش را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: همچنین در حفظ بیست جزء محمدجواد محجور و بخش تفسیر سیدمحمدحسن بابایی رتبه اول را کسب کرد ند و سایر شرکت کنندگان موفق به کسب حدنصاب نمرات برای کسب رتبه‌های بعدی نشدند.

حجت الاسلام مجیدی گفت: نفرات برتر رشته دعاخوانی توسط داوران قرآنی در سازمان اوقاف و امورخیریه معرفی می‌شوند.

نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز